من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

"غیبت ممنوع"

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ب.ظ

حوصله خوندن این چهار خطم نداری برو بعدی!

یه روزی می رسه که تا ابد جلوی اسمم هیچ چراغ سبزی نمی بینید.

همون روزی که سر خاکم می گید اینم آدم خوبی بود و آزارش به یه مورچه هم نرسید.

نه آقا! نه خانم!

این اراجیف را پشت سر مرده نگید.

اصلاً خوب نبودم "آزارم به خیلی ها رسید"

دل هرکیو شکستم حقش بود به هر کی هم حال دادم لیاقتش بود.

                                                                                       "غیبت ممنوع"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد رضایی

نظرات  (۳)

ممنون که سر زدید
غیبت ممنوع آخرش خیلی خوب بود ...
خیلی زیبا و عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی