من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

هرگز

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

کسی را دارم ..

که انقدر برایم کسی هست که

نگاهم دنبال کسی نیست

این را هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر

کسی به چشمانم نمی آید " هرگز "

Khaaaaaaaaassss

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۳)

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۶ وحید محمدی

سلام

خوش اومدی ...

وبلاگ جدیدت مبارک

سلام علیکم:
ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت آقا امام زمان با مطلبی در مورد شهید محبوب و یک سوال به روزیم.
منتظر شما عزیزان
شاید این جمعه بیاید شاید.....
بسیار بسیار زیبا بود.
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی