من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان


شهسواری به دوستش گفت: بیا به کوهی که خدا آن جا زندگی می‌کند برویم. می‌خواهم ثابت کنم که او فقط بلد است به ما دستور بدهد، و هیچ کاری برای خلاص کردن ما از زیر بار مشقات نمی‌کند.


دیگری گفت: موافقم. اما من برای ثابت کردن ایمانم می‌آیم.

وقتی به قله رسیدند ،شب شده بود. در تاریکی صدایی شنیدند: سنگهای اطرافتان را بار اسبانتان کنید و آنها را پایین ببرید.

شهسوار اولی گفت: می‌بینی؟ بعد از چنین صعودی، از ما می‌خواهد که بار سنگین‌‌تری را حمل کنیم. محال است که اطاعت کنم.

دیگری به دستور عمل کرد. وقتی به دامنه‌ی کوه رسید، هنگام طلوع بود و انوار خورشید، سنگهایی را که شهسوار مؤمن با خود آورده بود، روشن کرد. آنها خالص‌ترین الماسها بودند.

مرشد می‌گوید: تصمیمات خدا مرموزند،اما همواره به نفع ما هستند.


پائولوکوئیلو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۱۵)

۰۳ شهریور ۹۰ ، ۰۶:۵۶ تحریم کالاهای اسرائیلی در محلات
همشهری عزیز تا چه زمانی من و تو پول گلوله و فشنگ رژیم غاصب صهیونیستی را باید از جیب خود بپردازیم و سپس نظاره گر کشتار زنان و کودکان بی گناه باشیم و در روز قدس به شعاری ساده بسنده کنیم!؟
امسال و همزمان با روز قدس همه با هم در محلات کالا ها و شرکتهای حامی اسرائیل را تحریم میکنیم

وعده ما راهپیمایی روز قدس
تولدت مبارک
البته این برای پست قبلی ات بوده .
متن جالب و قابل تفکری بود درست مثل اون کوهنوردی که بالای کوه یخ زد ،درست در یک متری زمین ولی طناب را ول نکرد .
داستان خیلی از ما آدما شبیه همین قصه هاست
میدونی چرا ؟
چون ما همه از نژاد آدمی هستیم که یادش رفت که خوردن اون سیب یعنی رانده شدن از بهشت .... و ما فرزندان آدم هم فراموش میکنیم که همیشه یکی هست که صلاح ما را میخواد و به قول خودت* هر چه دوست رسد ، نیکوست *
راستی چرا قالب وبلاگتونا عوض کردید . اون که قشنگ بود ؟؟؟؟!!!!!
تصمیمات خدا مرموز نیست
این مایم که این طوری فکر میکنیم
خدا همیشه با صراحت با بنده هاش صحبت میکنه (مثل آیه های قران)
ما بنده های هستیم که گوش شنیدن نداریم
سلام
با یادمان رفت به روزم
سر زده یه سری به ما بزنید
سلام
چراااااا نظرهای من رو تایید نمی کنی؟
تحمل انتقاد رو نداری
ممنونم که سرزدید...
خوشحالم که همشهری هستیم!!!
سلام همشهری!!!

چه خوب که یه همشهری پیدا کردم!!!!!

عیدت مبارک!!
اگه تو همه شرایط به خدا توکل کنیم و به حرفش گوش کنیم اونوقت...
راستی خوشحال میشم اگه به وبلاگم سر بزنی!!

یا علی
سلام آقای پسرک
من به پسرک سر میزنم اما پسرک آپ نیست...
کجاییٍٍٍ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پسرک چرا آپ نمیکنی؟؟؟
۰۹ مهر ۹۰ ، ۰۵:۴۰ شاهد واقعه
ای بچه حزب الهی ها وای بچه هیتی ها کجایید!!!!! میخوام براتون به عنوان شاهد حقیقی ماجرا یه خبر درد ناک را براتون بگم .دیشب یعنی شب جمعه به تاریخ 7/7/1390 داشتم از خیابون بالای میدون آبرویه رد میشدم که دیدم 2تا از بچه حزب الهی های هیت یاد یاران که واقعا بچه های ولایت مدارین داشتند با موتور رد میشن که یک دفعه هادی سروش فرزند حاج ابوالفضل سروش که مثلا جانباره یه حرکت زشت انجام داد و ناگهان دیدم که حاج ابوالفضل سروش هندوانه ای که دستش بود روی زمین انداخت و به فرزندش یعنی هادی ملحق شد و شروع کردن به زدن اون دو تا جوون یاد یارانی . یه کتک بد به اون دوتا زدندو هیت یاد یاران را کثافت خونه و ادم های اون را احمق و خر و افراطی و چیز هایی که روم نمیشه بگم .... البته بهتون بگم که با ما و همه ی ما و امثال ما بود و میگفتن شما منافقید و دنبال یه چیز و یه کس اشغال را گرفتید البته منظورشون اقا و ولایت بود !!!! اونا میگفتن ریدیم به هر ادمی که ریش داره و این تفکر را داره ریدیم و .... و فحش های هرزه ...... ( ای بچه ها اینو از روی درد دل میگم ها ولی مطمینم که اکه به جای اونا بچه ها ما هم اونجا بودیم این بلا را سرمون میاوردن ) اگه کسی هم باورش نمیشه یا فکر میکنه من از روی قرض اینو نوشتم میتونه شمارشو تو نظر ها بذاره تا بهش بگم که .... من هم شاهد این ماجرا بودم و هم مدارک دهن بسته کنی ’دارم .
سلام
با قلب به روزام
خییییییییییلی جالب بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی