من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

دارا و ندار

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۵۸ ب.ظ

 یاد دارم در زمستانی سرد و سخت

 می گذشت از کوچه هامان دوره گرد

داد می زد کهنه قالی می خرم

دست دوم جنس عالی می خرم

کاشی شکسته، ظرف سفالی می خرم

گر نداری کوزه خالی می خرم

اشک در چشمان بابا حلقه زد

عاقبت آهی کشید بغضش شکست

اول ماه است و نان در سفره نیست

ای خدا شکرت ولی این زندگیست ؟

بوی نان تازه هوشش برده بود

اتفاقا مادرم هم روزه بود

خواهرم بی روسری بیرون دوید

گفت آقا سفره خالی می خرید؟

شعری از وبلاگ زینب 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۲۹)

ـــــــــــــــــــــــ(¯´´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــ(¯´´¯)ـــ (¯´´¯) ــــــــــ (¯´´¯)ــ(¯´´¯)
ــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــــــ (¯´´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــ (¯´´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــ (¯´´¯)مرسی از حضور گرمت گللللم(¯´ ´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
لینکت کردم
ـــــــــــــــــــــــ(¯´´¯) ــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــ(¯´´¯)ـــ (¯´´¯) ــــــــــ (¯´´¯)ــ(¯´´¯)
ــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــــــ (¯´´¯) ـــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــ (¯´´¯) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــ (¯´´¯)مرسی از حضور گرمت گللللم(¯´ ´¯)
ـــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)ـــــــــــــ (¯´´¯)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (¯´´¯)
لینکت کردم نا نااااا
سلام خیلی ممنون من خوبم شما خب هستید
خبر جدیدی هم نیست همه جا در امن و امان است
تهمت نزن من همیشه مطالب قشنگت رو می خونم
(خواهش می کنم )
سلام.واقعا وبلاگت زیباست.خوشحال میشم بهم سر بزنی............
منتظرماااااااااااااااااااااااااااااااا
زود بیا.......................
سلام م م م
وای چقدر وبت خوشدله
خیلی خوشم اومد الهی
به منم یه سری بزن
سلام نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
آپم خوشحال میشم بیای
منتظرتماااااااا
سلام.ممنون اومدی.
لینکت کردم............
اگه خواستی منم لینک کن.با اسم بهانه ی خیال تو........
__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@


من لینکت کردم
سلام خوبی؟چه شعر زیبا و الهام بخشی.
فحش
ناسزا
http://blametheotherguy.blogspot.com/search/label/Iran
سلاااااااام پســـــــــــرک جوووووون
خوبی؟
واقعا ببخشید حق داری شرمنده که سرنزدم
مررررررررررررررررررررررررسی مرررررررررررررسی
بازم ببخش که سرنزدم بهت
منتظـــــــــــــــــــــــرتم
سلام

هی میخوام حرف بد نزنم ، نمیذاری ...

موجیم و وصل ما ، از خود بریدن است

ساحل بهانه ای است ، رفتن رسیدن است

تا شعله در سریم ، پروانه اخگریم

شمعیم و اشک ما ، در خود چکیدن است
سلام
پسزک نیستس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام اخوی

دل بریدن از تو پیوستن به غیر
سخت آسان است اما مشکل است
در این بازار نامردی به دنبال چه می گردی؟ نمی یابی نشان هرگز تو از عشق و جوانمردی برو بگذر از این بازار ، از این مستی و طنازی اگر چون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی
به منم سر بزن .... اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو... و اگه خواستی منو با اسم بچه باحالا لینک کن.. منتظر نظراتتم
عزیزم وبلاگ جالبی داری
من لینکیدمت اگه دوست داری من و با اسم دنیای زیبای من(ازی) بلینک
سلام مطمئنی زنده ای حالت خوبه
باشه منتظرم
سلام پسرک جان
امیدوارم حالت خوب باشه.....ممنون که سر زدی تابعد...
salam hanoz nalinkidi
در زندگی ثروت حقیقی مهربانی است وبینوایی حقیقی خود خواهی.(وینه)
سلام من توی وبلاگم یک بازی گذاشتم خوشحال میشم تو هم توش شرکت کنی
(اولین های زندگی خودت رو توی وبلاگ خودت بنویس)
سلام مرسی که هنوز نلینکیدی عزیز
خوبه که همو درک می کنیم
بازم سر بزن خوشمال میشم
دنیا رو بدون خانم ها یه چند لحظه تصورکنید:
1.بازارها خلوت
2.پول ها اضافه
3.خیابون ها خلوت
4.شیطون بی کار
5.مخابرات ور شکسته
6.همه میرن بهشت

امروز سالروز فرستادن ((انوشه انصاری))اولین زن ایرانی به فضا است .به امید روزی که آخرین زن ایرانی رو هم به فضا بفرستیم.
امضا:انجمن مردان خون به جیگر!!!!!
سلام خوبی پسرک؟؟؟!
وبت خیلییییییییییییی قشنگه!!
خوشحال میشم بهم سر بزنی....
میشه لینکت کنم/؟؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟
سلام دوست جونم...
مرسی لینکت کردم ..................
دوست داشتی لینکم کن!!!
بهم سر بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی