من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یا رسول الله

يكشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

هر کس آبروی مسلمانی را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب می شود.

                                                                                                  رسول اکرم (ص)

شهادت نبی مکرم اسلام و سبط اکبرش تسلیت باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۲
محمد رضایی

نظرات  (۶)

سلام.
شهادت مولانا رسول الله و کریم اهل بیت تسلیت.
با تشکر لینک شدید.


یا رسول الله ای رحمه للعالمین.

کاش حداقل مسلمونا به این یه حرف عمل میکردن!!!!به خدا دنیا گلستان میشد
بلا نسبت پسرک عزیز؛عادت کردیم حتی برا پول درآوردن هم از آبروی همدیگه استفاده کنیم(تو ادارات به وفور یافت میشود؛سعایت و بدگویی!!!)بعد میگیم پول حلال درآوردیم
بی خود نیست برکت هم از بین مسلمونا رفته
چون یادشون رفته بدترین چیز غیبت کردن و آبرو بردن هست

چه طوری آبروی مسلمانی را حفظ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۳ بهمن ۹۰ ، ۰۳:۴۸ amirDLD16/امیردلداده/(streetboy)
خوب گفت ولی کوکسی که گوش کنه حرفش رو.
نمیخوای لینکم کنی.
پس سعی کن یکی اینکه کاری کن آبروت حفظ بشه ودیگر اینکه آبروی کسی را نبر که خدا آبروت را میبره. چون خدا خودش شاهد است !!!!!!!!
سلام
متاسفانه این کار برعکس و با ضریب چند برابری انجام میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی