من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یادم باشد

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۲۸ ق.ظ
یادم باشد...

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد

راهی نروم که بی راه باشد

خطی ننوسیم که آزار دهد کسی را

یادم باشد که روز و روزگار خوش است، همه چیز بر وفق مراد است

                                                                                    تنها دل با دل نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۵
محمد رضایی

نظرات  (۱۷)

سلامممممممممممممم وبلاگ قشنگی دارییییییییی مطالبم قشنگهههههه
سلام پسرک دوست خوبم
تائید می کنید تبادل لینک کنیم ؟
لطفا اطلاع بدین شما را با عنوان مورد نظرتون لینک کنم

اطلاعات :
---لینک------------
عنوان : سارا
توضیحات : شناخت سارا ، جستجو "سارا امیدوار"در گوگل
آدرس: http://www.saraomidvar.blogfa.com
----------------------------------------------------------
سپاسگزارم - التماس دعا
یا امام حسین (ع)
به وسعت قلب کوچکم به یادتم...
شاید کم باشه...اما قلب هرکس تمام زندگی اوست...

درباره قالب وبلاگت بد نیست یه تجدید نظر بکنی . . .
*******************************************
سلام وحید جان... خوبی برادر؟
ممنون از اینکه سر زدی و نظر دادی
من این قالب را واقعا دوست دارم.اما میخوام حتما بدونم چرا این نظر را دادی؟؟؟
۰۶ دی ۹۰ ، ۰۰:۵۰ سارا شعر
سلام پسرک
لینک شدید
سلام
اصلا به حرف این آقا وحید گوش نکن
خیلیم قالب وبت قشنگه
امروز همین طوری اومدم برای فضولی
اینی که نوشتی
اصلا دوسش ندارم
آخه دیروز حرفی زدم که باعث شد طرف ازم دلخور بشه
نمیدونم چطوری باید ازش عذر خواهی کنم
تو میدونی ؟!!
۰۶ دی ۹۰ ، ۱۸:۰۶ حبیب الباکین
من باب شوخی و الفت قلوب بود
به روزم
با شعری به امام زمان
***********************************
شوخی جالب بود اخوی
شعر بسیار جالبی بود
نه دی عاشورایی بود
تا بسنجد
که
زیر خیمه با امام می مانیم یا ...


سلام
ممنون از حضورتون .

دعا ...
9دی ماه"روز بصیرت و روز میثاق امت با ولایت"

سلام عالی بود
منتظرم
بدرود

**************************************************
ممنون از حضورتون
۱۰ دی ۹۰ ، ۲۰:۱۲ وبلاگ خبری شهرستان محلات
سلام دوست عزیز
شما می توانید جدیدترین اخبار شهرستان محلات را در این وبلاگ بخوانید.

شما در وبلاگ خبری شهرستان محلات لینک شدید
لطفاَ ما را با نام (وبلاگ خبری شهرستان محلات) لینک کنید
منتظر شما هستیم

بای
با عنوان:
((شیعیان!بس نیست غفلت هایمان؟))
آپم!
تشریف بیارید!
۱۸ دی ۹۰ ، ۲۱:۱۲ تک ستاره
سلام وبلاگت قشنگه مرسی از مطالبت
۱۸ دی ۹۰ ، ۲۲:۵۱ هیئت یاد یاران
با سلام و احترام
اعلام مراسمات اربعین و آخر ماه صفر در وبلاگ هیئت یاد یاران
یا علی
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ.
***************************************
مرسی از حضورتان
۲۲ دی ۹۰ ، ۰۰:۴۶ وحید محمدی
سلام
به روزم دلاور
با شعری برای اربعین
یا علی
********************************************
سلام رفیق.
مثل همیشه عالی
معلومه وصل بودی!!!!
یا حسین
۲۳ دی ۹۰ ، ۰۳:۰۹ دخترک خیس
فرشته ها از امشب صبوی غم مینوشن
دوباره اهل جنت پیرهن سیاه میپوشن ...
....اربعین تسلیت داداشی .....
آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم
*********************************************************
مرسی از حضورت
یاحسین
التماس دعا
سلام
ممنون که به وبم سر زدی خوشحالم کردی وب شما هم خیلی قشنگه
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم
اگه با تبادل لینک موافق بودی منو به اسم :::love::: بلینک و خبرم کن و بگو با چه اسمی بلینکمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی