من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فهمیدم که هنوز نفهمیدم...

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ
نمی دونم دستم را چگونه بر روی این کلیدها تکان دهم!

ای کاش این صفحه کلید خودش حرف های دلم را تایپ می کرد!

ببخشید اگر این نوشته ها ساده و غیر مفهومی هست... برای خودم ارزش داره!!!

امروز به واسطه ی یکی از دوستان و به طور خیلی اتفاقی رفتم دانشگاه مهرگان. در بین بچه ها بحثی بود برای رفتن به دیدار خانواده شهدا و تجلیل از پدر و مادر شهید.

چون همه اون بچه ها از شهرهای دیگر بودند و محلاتی بینشون نبود از من سوال کردن شما کسی را می شناسید؟

داشتم فکر میکردم که... یک دفعه یکی از دختر ها گفت بریم خونه خانواده ای که سه تاشهید دادن!

چند نفر هم تآیید کردند و به شدت موافق!!!یک لحظه تعجب کردم!!! پرسیدم کی؟

گفتند همون سه تا برادر!حس عجیبی بهم دست داد و گفتم شهید حاج رضایی؟

چند نفر باهم گفتند آره!

به شدت حال عجیبی داشتم! پرسیدم شما اون شهدا را از کجا می شناسید؟

(برام عجیب بود چندتا دانشجو.تو یه شهر غریب) حالا چرا اون سه شهید؟

جوابی شنیدم که با اینکه انتظارش را می کشیدم بغض گلوم را گرفت!

بهم گفتند اون شهیدی که مزارش وسط هست یه حالت خاصی داره...

چهره عجیب و عرفانی داره... چشم ها و نگاهش عجیبه!

بهشون گفتم پدر و مادرشون به رحمت خدا رفتن(از چهرشون معلوم بود خیلی ناراحت شدن)

منم که به شدت ذوق کرده بودم قول دادم یه عکس از آقا محسن براشون ببرم

اینم بگم که هم به شدت خوشحال شدم؛ هم یه مقدار حس حسودیم گل کرد!

بدجور رفتم تو فکر!!!

فهمیدم که هنوز نفهمیدم آقا محسن و امثال آقا محسن کی بودن و کی هستن!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۳
محمد رضایی

نظرات  (۲۲)

خواهش میکنم بهم سربزن و راهنماییم کن...ممنون
خیلی هم خوب بود
حست ام عالی بوده
جای حسادت هم داره دیگه اونا هیچ وقت فراموش نمیشن
ولی ما با این که جلو چشمیم گاهی وقتا فراموش میشیم
سلام
واقعا چهره خاصی داره
خیلی معصوم به نظر میرسه
عکس شون رو که تو وبلاگ شما دیدم به نظرم اشنا میومد
تو گلزار گشتم مزارشون رو پیدا کردم
خدا پدر و مادرشون رو رحمت کنه
۲۴ آذر ۹۰ ، ۰۷:۲۵ هسته سایبری شهید فضل الله خراسانی
اسرار محلات هک شد
سلام نمیدونم چرا وقتی از خانواده ی شهید ها صحبت میشه ادم یه جوری دلش میگیره ما ادم ها وقتی کسی رو داریم ارزشش رو نمیدونیم ولی وقتی میره دیگه رفته ..
شهدا از اون دسته از ادم ها هستند که ما همیشه منتظریم یه خبری ازشون بشنویم من خودم عاشق شهدای گمنامم نمیدونم چرا ..؟؟
بدرود
جدیدا دختربازی مذهبی هم مدشده نه؟خداروشکر که شهدا هیئت یادیاران رو از... پاکسازی کردند,تازه فهمیدم چرابعضی ها دیگه نمیتونن ... توبه توبه توبه
۲۴ آذر ۹۰ ، ۱۰:۰۹ دختر شهید
امان از چشمهای ...
شهدا رو دوست دارم اما پدر و مادرشون رو بیشتر چون...

ما هم تو شهرمون سه تا برادر شهید داریم (شهدای فرهمند)...
.......
سلام
از طرف من لینک شدید!
اگه دوست داشتید لینکم کنید!
سلام و خسته نباشید.
مطلب خوبی بود .
یاد اسوه عرفان و اخلاص شهید محسن حاج رضایی زنده باد.
کاش کمی از مشی و نحوه سلوک این بزرگوار می نوشتید.
در ضمن به مداحی زمینه وبلاگ هم یه کم انتقاد دارم فقط یه کم...
۲۵ آذر ۹۰ ، ۲۰:۲۴ پاسدارنسل سوم سبزپوش ولایت
این صدای تپش قلبم نیست
در حسینیه ی دل سینه زنی است

ای قتیل رد خونت راهی است که راست به خانه خدا می رود.

التماس دعا تا رسیدن به کربلا
جمعه ها به یاد اما زمان (عج)باشیم حتی با14صلوات

به روزم تشریف بیارید
منتظر نیم نگاه سبزتون
یازینب
سلام پسرک
خوب مینویسی خیلی خوب
یه چیز با حال میدونی هر شهیدی برای خودش یه کرامتی داری
مثل این که میگن هر گلی یه بویی داره
از دوستات در مورد کرامت بعضی شهدای محلات پرسو جو کن
مثلا شهید م ر ا
(شرمنده نمیتونم اسم کاملش رو بنویسم)
شاید که نه حتما لازم نیست هر کسی هر چیزی بدونه
هر که را اسرار حق آموختند مهر کردند و لبانش دوختند
خودت از کجا میشناختیشون؟! اقوامت بودن؟
*********************************************
من....
اقوام...
برا من هم داداش هست...هم پدر...!!!
سلام بازم مثل همیشه نوشته هاتون عالی بود ممنون که انقدر خوب مینویسی راستی منم شهیدا رو خیلی دوست دارم اما کاش راهمون همونی باشه که با عث خوشحالی شهدا بشه
.
حق

سلام!

آقا محسن را از چشمهای نافذش می شناسند ...

همین قضیه برای منم اتفاق افتاده ..

پستتون رو خوندم لذت بردم ...

نسأل الله منــــــــــازل الشـــّهداء !
۲۸ آذر ۹۰ ، ۰۰:۱۹ یک نفر طلبه
سلام
هوم
منم دوستشون دارم
ارادتمند
نمیدونستم پدر مادرشون فوت کردن!
******************************
سلام.کی هست که دوستش نداشته باشه
یاعلی
بسم رب الشهداء

او «شهید» رفت تا برای همیشه پیشم بماند

اللهم الرزقنا شهاده فی سبیلک
۲۸ آذر ۹۰ ، ۰۸:۱۵ یه کسی که خوب میفهمه
چرا اینقدر نظراتت حالت دختر بازی گرفته؟
۲۸ آذر ۹۰ ، ۲۳:۵۳ حبیب الباکین
یک مدینه تا مدینه ...
به روزم
یا علی
سلام.وب جالبی داری .خوشحال می شم به وب منم سری بزنی و آهنگی رو که قرار دادم دانلود کنی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
۱۸ دی ۹۰ ، ۲۱:۲۴ تک ستاره
سلام اره ادم موقع دیدن قبر شهدا یا مراسم یادبودشون یا خانواده هاشون یه احساس خاصی پیدا میکنهاما من هنوز نتونستم به درک درستی از شهدا برسم
هیچ کس تاآخرعمرش نمیتونه ایناروبشناسه مگرباعنایت خودشون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی