من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

التماس دعا برای یک پدر

سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۲۸ ق.ظ
به نام خداوندی که هر اتفاقی دست اوست

مرگ و زندگی دست خداست... هرچه او بخواهد اتفاق می افتد

عصر بود که داشتم درس میخوندم که باخبر شدم پدر یکی از عزیزانم که در تهران زندگی می کنند به خاطر مشکلی قدیمی دچار مشکلاتی شده

راسیتش مشکل شیمیایی که یادگار دوران دفاع مقدس هست باعث شده ریه هاش رو ازبین ببره و شصت درصد کبدش را هم...

دکترهای فراوانی رفته و با خیلی ها مشورت کرده ( حتی با دکتران کشورهای اروپایی )

اما اینطور که به من گفتن؛ دکتر ها زیاد امیدوار نیستن و حداکثر زمانش را تا پایان بودن در این دنیا یک سال محاسبه کردن

البته خودش از این موضوع خبر نداره

فقط همسرش و بچه هاش!!! یک پسر و یک دختر

من فقط میخوام براش دعاکنید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۱۸)

۲۹ آذر ۹۰ ، ۲۳:۳۲ ♥ ღ♥ .•° پـســـــرخــــوب °•. ♥ ღ♥
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک
۲۹ آذر ۹۰ ، ۲۳:۳۵ ♥ ღ♥ .•° پـســـــرخــــوب °•. ♥ ღ♥
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت

یلدایتان مبارک
سلام
امیدوارم خدا شفاشون بده
محلاتی هستند.؟
***********************
سلام.مرسی. نه محلاتی نیستن
دعا یادتون نره
ملسی که سل زدی
سلام. خدا شفا بده انشاالله
یه زمانی خیلی تو خط شهدا بودم.زندگی نامه خیلیاشونو خوندم.شهید همت.چمران.زین الدین...!یادمه اون روزا گناهام خیلی خیلی کمتر شده بودن!ولی الان...!!!
هیچی دیگه!!الان فاصلم با خدا و مردای خدا زیاد شده.دیگه اون سارای قدیم نیستم!!! ولی هنوزم دوسشون دارم
سلام
شب یـلـدا بر تمامی آریاییان مبارک باد
به نام خدا

اللهم اشف کل مریض

یا من اسمه دواء، و ذکره شفاء...
خدایا خودت به داد همه ی مریضا برس... خودت این بیماری ها رو از میون بردار...
خدایا! شفای همه ی بیماری ها دست خودته، تو خودت دکتر بیماری های لاعلاج و صعب العلاجی...
خدایا...
سلام
انشاالله بیمار شما هم شفا پیدا کنند

از رحمت خدا و دست های شفا بخش شهیدان کربلا نا امید نباشید
۰۱ دی ۹۰ ، ۱۶:۳۲ شکیبا رویای عبور -
قدقامتِ تو، کلام عاشورا بود

آمیخته با قیام عاشورا بود

سجّاد! پس از غروب آن ظهر غریب

سجّاده ی تو پیام عاشورا بود.





زیر باران بیا قدم بزنیم
حرف نشنیده ای به هم بزنیم
نو بگوییم و نو بیندیشیم
عادت کهنه را به هم بزنیم
وز باران کمی بیاموزیم
که بباریم و حرف کم بزنیم
کم بباریم اگر، ولی همه جا
عالمی را به چهره نم بزنیم
چتر را تا کنیم و خیس شویم
لحظه ای پشت پا به غم بزنیم
قلم زندگی به دست دل است
زندگی را بیا رقم بزنیم
سخن از عشق خود به خود زیباست
سخن عاشقانه ای به هم بزنیم
قطره ها در انتظار تواند
زیر باران بیا قدم بزنیم

(مرسی که اومدی)
سلام
باآپ((زینب...))درخدمتم!
منتظر نگاهتون هستم!نظر یادتون نره؟؟؟
انقدام که تو فکر میکنی که از خدا دور نشدم که!فقط یه ذره از نظر حجابی!!!یه ذره هم کمتر قرآنمو می خونم،همین!!!اونام کم کم درس میشه.ولی تو در هر صورت منو دعا کن...
سلام
همه ی ما برای شفای این دلاور روزهای جنگ دع می کنیم وهش میگیم ما همیشه به فکرشون هستیم
بدرود
سلام
۰۴ دی ۹۰ ، ۲۰:۲۳ حبیب الباکین
سلام
چه گویم که نا گفتنم بهتر است
سلام
همه ما یه روزی از این دنیا میریم یه جای بهتر
پس بهتره زیاد برای موندن و زندگی تو این دنیا دعا نکنیم
ولی برای شفای همه مریضا سر نماز دعا میکنم
من از نظرات یه کی دیگه وبتونو دیدم
اگه شد بازم میام
سلامت و پیروز باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی