من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پسر بودن به بهانه روز مرد!

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ
قابل توجه دخترانی که میگویند خوش به حال پسرااا اونا آزادند.... . . . . . . . . .

پسر بودن یعنی نافتو که بریدن روش 2 سال حبس هم بریدن..

پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن بعدش جامعه بزرگت میکنه..

پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول بشی..

پسر بودن یعنی بعد 18 سالگی دیگه یا سربازی یا سرباری..

پسر بودن یعنی استرس سربازی و حسرت درسخوندن بدون استرس..

پسر بودن یعنی بعد بابا مردِ خونه بودن سنم نمیشناسه یعنی چی؟؟

یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 ساله..

پسر بودن یعنی حفظ خواهر و مادر و همسرت ازهر چی چشم ناپاک..

پسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته و حصار..

پسر بودن یعنی جنگ که شد "گوشت تنت سپر ناموسته"..

پسر بودن یعنی یه سگ دو زدن واسه یه لقمه نون که جلو زن و بچه کم نیاری..

پسر بودن یعنی واسه عید لباس نخری که دخترت واسه خرید لباس هر چی دوست داره بخره..

پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی..

پسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دل..

پسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه ".

                                                        سلامتی هرچی مرد باغیرت .... روز مرد مبارک

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۷)

در عوض ...مگر نه اینکه تلاش برای امرار معاش خانواده مثل جهاده واسه مردها؟...
....پاداش این سختیها اون دنیا دیدنیه!!
روز پدرم مبارک...
پسر بودن یعنی عشق و حال وصفا...
پسر بودن یعنی آزادی به تمام معنا...
سلام علیکم:
با دومطلب در مورد روز پدر و غیبت به روزیم
تشریف بیارید
منتظرتونیم
ایول الله ...
ایول به همه ی مردا
حداقل سرقت ادبی میکنی شرافتمندانه سرقت کن!!!خسته نشدی بس متن تکراری و سرقت شده گذاشتی؟؟؟
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۰۱ نویسنده خاموش شهر
سراغت را
از “قاصدک” که می گیرم
تابی خورده و در دل ابرها” گم می شود
غصه ام می گیرد
می دانم!
شرم دارد از اینکه،
خبر دهد،
رفتنت” همیشگی بود”

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی