من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Happy Student Day

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۱۶
محمد رضایی

نظرات  (۱۸)

خوبه پیشرفت کردی دیگه همینت کمبود که انجام دادی .
انشاله با دکتر شریعتی مشهور شوی.
*-***************************************************
من این پست را از روی قصد و قرض گذاشتم که ببینم کیا بیکارند!!!!
خیلی بی تعارف به شما هیچ ربطی نداره.هرکسی میخوایی باش
اگه مردی و انتقاد یا نظر داری برات اسم انتخاب کردن والدینت!!!!!
محمدجان دیر شده ولی روزت پساپس مبارک!
نتونستم جلو مزخرف این یک آشنا سکوت کنم
پس با اجازت

درجواب یک آشنا:
تو از اون آدمایی هستی که شریعتی بیچاره را مرتد میخونن
معلومه هیچی از شریعتی نفهمیدی و جزو برادران محترم جانماز آبکش هستی
برو دنبال خروس قندیت بچه جون
تورو چه به این حرفا
هنوز نمیدونه شریعتی کی بوده بعد حرف میزنه
خیلی هم خوب هست آدم با شریعتی محشور بشه اصلا
اینقدر این آدم اثرهای خوب از خودش گذاشته و تو زمانی که هیچ رسانه ی مذهبی ای نبوده با حرفاش کلی آدما را به اسلام واقعی راهنمایی کرده که نگو و نپرس
ایراداتی که شما از بیچاره میگیرید سر هبوط سال 48هست که اونم الان سانسورش کردن میدن دست ملت
برو بچه جون کشکت را بساب
خدا اگه بخواد مثل شما ها قضاوت کنه باید فاتحه ی اون دین را خوند
برید جل و پلاستون را جمع کنید به همون آب کشیدن جانمازت فکر کن بچه


باتشکر از محمد جان که سانسور نمیکنه حرفام را
ببینم من پیروز میشم یا این بچه جانماز آب بکش
سلام،
پسرک خوش به حالت که با دکتر شریعتی مشهور میشی
حالم از این ادم های بی کار (یک آشنا) بهم می خوره
محمد خیلی طرفدار داری !!!!
البته طرفدار سالم دربین طرفداران دکتر شریعتی انگشت شمار است !.
ولی قربان چند روئی پسرک هرکدام طرف باد بیاد می رود روی در واسی ندارد.
*********************************************************
چه کنیم دیگه!!!! اینم از خصوصیات پسرک هست که طرفدار زیاد داره!!!!!
چیه؟ نمی تونی ببینی؟
طرفدار زیاد دارم چون برعکس اون چیزی که شما میگه اهل زیرو رو نیستم.
اهل دو رویی و چاپلوسی هم نیستم.
اهل قضاوت بیجا و الکی نیستم.
اهل خود بینی نیستم.
اهل این نیستم که فقط دنبال مشکلات و نقاط ضعف دیگران باشم و خودم را نبینم.
من نمیگم مشکلی ندارم.چون معصوم نیستم/ اشتباه داشتم و دارم و خواهم داشت.
اما شما ها فکر میکنید فقط خودتون درست میگید و از دل دیگران خبر ندارید.
نه ادعایی دارم و نه کاری به رفتار کسی/اما.....

اسمتون را نگفتید؟!!
۲۳ آذر ۹۱ ، ۰۶:۰۱ وحید محمدی
خطاب به عزیزانی که صحبت از شریعتی رو هم با این اوصاف . . . نمی دونم
ولی دوستانی که ولایتمدار هستند خوبه نظر مقام معظم رهبری رو در مورد شریعتی بخونن
من خودم یه کتاب از شریعتی نخوندم
یه عده در موردش یه چیزایی گفتن و ضدش گفتن و بعضی ها هم حمایت کردن ولی ما که هیچ ولی اونایی که ولایی هستن یه سرچ بکنن تو اینترنت نظر آقا رو در موردش بخونن
ما که این کارو کردیم
یا علی
***************************************************
مرسی وحیدجان
۲۳ آذر ۹۱ ، ۰۶:۴۵ یه بنده خدا
گه نخور عوضی.تو که از همه دری تو هستی .اشغال.تو تا 2 سال پیش مثلا بچه حزب الهی بودی و از اون زمون تا حالا هر غلطی که خواستی کردی.حالا هم برو با شریعتی محشور شو
ولی یه چیزی باید بگم ...دور و بری هات که ادعای ولایت میکنن و مسلمون هستن ببینناون هم از زبون چه کسایی کسایی که از دین فقط شریعتی رو فهمیدند و با اسم ((((صدا -سپیده و......)))))برات نظر میذارن و احوالتو میپرسن
ولی یه چیزی بگم در مورد تو
************************************************
*فقط تایید این نظر کافی هست تا همه امثال شماها را بشناسند.
*شما ها معمولاً وقتی کم میارید یا ناسزا میگید یا دنبال نقطه ضعفی میگردید تا طرف را خراب کنید و آبروش را به قول خودتون ببرید.
*دور و بری های من یه تار موشون به 1000 تا امثال تو می ارزه بنده خدا.
*اینم مطمئن باش اونا اینقدرها هم بی بصیرت نیستن که با دیدن یه مطلب یا شنیدن یه حرف نظرشون عوض بشه و تصمیمات عجولانه بگیرند.
*جمله آخرت هم جواب نمیدم چون شخصیت شما با این نظر مشخص شد!!!!
تصمیم با دیگران...
محد جان حالا دلیلش چی بود که اسم دکتر شریعتی را نوشتی نمیشد بدون اسم میزدی که واسه مردم شبه ای ایجاد نشه .یا جمله ای از کس دیگه ای میزدی .می خوایی بگی نیست .یا بهتر از این نیست. یا به تو ربطی نداره دوست دارم
********************************************************
دوست عزیز شبهه ایجاد میشه که مرض دارن و دنبال مسائل دیگه ای هستند.
من بارها به این "یک آشنا" گفتم خودت را معرفی کن و با اسم خودت مطلب بزن. حالا که این کار را نمی کنه پس بدون دنبال چیز دیگری هست
از حضور و نظر شما هم خیلی متشکرم(خوشحال شدم)
در جواب یه بنده ی خدا:

یه بنده ی واقعی هیچ وقت کلمات مزخرف از دهنش درنمیاد
برو سوره ی لقمان را بخون اگر واقعا ادعای دین ودیانت داری
اگه واقعا خودت را بنده ی خدا میدونی
اعتراض و انتقاد یه بحثه بی ادبی و بی حرمتی یه بحث
لطفا اسم خدا را با حرفاتون خراب نکنید
آهای شما هایی که حتی یه بار هم لای کتاب خدا را باز نکردید؛برید بخونید
تهمت ،آبرو بردن از کسی که ذره ای آبرومند باشه،حتی ذره ای ،بد دهنی؛قضاوت کورکورانه؛خدا را به خشم میاره
محمد هرگناهی داشته باشه مثل شماها نیست
درضمن شماها خدا نیستید
روتون بشه؛خدا رو هم از کرسی عدالتش پایین بیارید و حرف بزنیدجاش
شما ولایتمدار نیستید
من ولایتی نیستم اما ولایت از اسم علی میاد
من ؛محمد؛سپیده هر سه تامون مرید علی هستیم و اولادش
از اسم مولام ولایت را گرفتید پس برید شیوه ی ولایتی بودن را بخونید
شماهایی که نهج البلاغه و صحیفه ی سجادیه فقط دکور کتابخونه هاتون شده و قرآن را یا فقط سر سفره ی عقدتون باز میکنید یا فقط سر ختم مرده هاتون
برید یه کم فقط یه کم شیعه بودن را مرید علی بودن را یاد بگیرید
از طرف محمد هم میگم چون میدونم دل اونم از دست شما مسلمون نما ها خونه
واگذارتون به خدای مولامون امیرالمؤمنین
خدای علی عدالتش بالاتر از این حرفاست

ببخش محمد جان که باز پریدم وسط
خدایی ،خدا غریبه......
****************************************************
خدایی ،خدا غریبه......
۲۴ آذر ۹۱ ، ۰۱:۵۴ وحید محمدی
من قصد نداشتم دیگه چیزی بنویسم
ولی شما هایی که اینجوری نظر میذارید و کل هیکل رضایی رو بردید زیر سوال و فحش و ناسزا می گید حتما جزء بچّه های انصار حزب الله هستید
یا خودتون نچسبونید به حزب الله یا اینجوری حرف نزنید چون اینچوری بیشتر شبیه یه جک میشه
این نظر شما شعور متعالی شما رو نشون میده که این الفاظ رو استفاده می کنید
در صفات مومنین در قرآن کریم هست که : از لغو دوری می کنند و این کلمات هم مصداق لغوه عزیز دل برادر
شما که ولایی هستید نظر آقا رو بخونید
بابا این بنده خدا یه جمله از شریعتی زده دیگه کاری نکرده
بخونید نظر آقا رو در مورد شریعتی بعد بیاید بحث کنید
شما فقط دنبال یه چیزی می گردید که به محمد گیر بدید و دنبال این مورد درباره ی من هستید ولی وبلاگ من فقط شعره و نتونستید برا همین بند کردید به چاپ دو تا شعر من تو آوای محلات با اسمم البته نمی گم شما بودید ولی یکی بوده مثل شما
بابا اگه محمد منحرفه که ولش کنید دیگه کاری به کارش نداشته باشید
سلام
آقای رضایی و آقای محمدی این دوستان با الفاظ زشت و رکیکی که به کار بردند و میبرند نه چیزی از احترام شما نه چیزی از شان و شخصیت شما کم شد.بلکه شان و شخصیت خودشون را زیر سوال بردند.در تمام متنها و پیغام هایی که میزارند توجه کنید کاملا حسادت میکنند.هر دو اینها حسودند و به شما حسادت میورزند.حسادت میکنند چون مردمی هستید و پیش مردم عزیز هستید و اعتبار دارید.چون خیلی خصوصیات خوب دیگه ای هم دارید که یکی از این خصوصیات را در خودشون پیدا نمیکنند.یک آشنا تمام طرفدارهای ایشون سالمند چون خودشون سالمند.چون پیش خدا عزیزند.چون پیش مردم عزیزند.و افرادی دیگران را ناسالم خطاب قرار میدند که خودشون مشکل داشته باشند.بنده خدا حداقل اسم مستعارت را عوض کن باید خجالت بکشی که خودت را بنده خدا میدونی.عفت کلام هم خوب چیزی هست که متاسفانه اصلا رعایت نمیکنید.شما هیچ حقی ندارید که آقای رضایی را اینطور خطاب قرار دادید.نمیدونم شما و یک آشنا قرار است با چه کسی محشور شوید!!بروید و از خدا بترسید و توبه کنید از این رفتارهای زشتتون شاید خدا بیامرزدتون!!شاید!!!به امید آمرزیدن همگی دعا کنید!!!!
۲۸ آذر ۹۱ ، ۰۳:۴۹ حامد محمدی
اقا رضایی نگران نباش به قول اون بنده خدا ابرو رو خدا میده.مگه این چند وقته کم از این مسایل بوده
*********************************************************
مرسی حامد جان
۲۹ آذر ۹۱ ، ۰۷:۲۴ یه بنده خدا
در جواب وحید محمدی که نمیدونم کیه
1.بنده خودمو کی انصار حزب الله معرفی کردم؟
2.بنده کی ادعای ولایت مداری کردم؟
3وبنده کجا ولایی بودم؟
4.اصلا شما از کجا میدونی من کی هستم؟
5.خداوند توی قران فرمودهتهمت یکی از گناه های بسیار بزرگ و حق الناس حساب میشه.
6.این نظر شما مصداق تهمت زدن به بنده ست.
7.بنده ازتون نمیگذرم
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
باید در جواب عاشق بگم که
1.گفتم که تهمت حق الناس
2.شما از کجا میدونی که بنده دارم حسادت میکنم؟ مگه شما درون بنده هستی؟(الله علیم بدات الصدور)
3.شما از کجا میدونی که این خصوصیات جناب رضایی رو بنده ندارم؟مگه تا حالا منو دیدی؟
4.بنده چه فحش بدم چه فحش ندم و چه گناه گنم و چه گناه نکنم بنده خدا هستم(گفتم محض اطلاعتون)
5.مگه شما وکیل اقای رضایی هستی یا حق گیرش که به بنده میگی حق ندارم این طوری باهاش صحبت کنم؟(البته شاید دوستش داشته باشییییییییییییییی....)
6.بنده با این نظر شما شروع میکنم به خدا ترسی(دستتون درد نکنه گه یاد اوری کردی>>>)
7.به شما مربوط نیست که خدا میخواد منو ببخشه یا نه(لطفا تو کار خدا فضولی نکنید)شاید!!
۲۹ آذر ۹۱ ، ۰۸:۲۰ یه بنده خدا
باید در جواب صدا بگم
1.ما همه چه بخوایم چه نخوایم بنده ی واقعی خدا هستیم(مخلوقیم)
2.بنده ادعای دین و دیانت ندارم
3.کار من هم اعتراض و انتقاد بود هم بی حرمتی و بی ادبی/بنده خیلی هم با ادب هستم ولی بر اساس رفتار دینی (هر کسی لایق یه چیزیه)
4.اسم خدا نه با حرف های بنده و نه باحرف های هیچ کس و هیچ چیز دیگه خراب نمیشه(ید الله فوق ایدیهم)
5.محض اطلاعتون بنده زیاد کتاب قران رو خوندم
6.تهمت و ابرو بردن خدارا به خشم میاره ولی تهمت یعنی نکته بدی رو پشت سر کسی گفتن ولی بنده پشت سر اقای رضایی چیزی نگفتم و توی وبلاگش نظرگذاشتم
7.ابرو بردن خدارو به خشم میاره ولی بنده ابرو نبردم توی وبلاگ اقای رضایی نظری گذاشتم که اول به دست خودش میرسه وبعد از خوندن نظر رو تایید میکنه که همه ببینن.اگه ابروش میرفت نباید تایید میکرد و هیچ گناهی بر من نیست(توصیه میکنم نکته های مربوط به وبلاگ را بخونید بعد روی نطرات اشخاص بیوگرافی ارایه کنید) ضمنا وبلاگ یک فضای ازاد برای ارایه مباحث مختلف و انتقاد های شدید(انشاالله که دانشجو هستید وبا فضای دانشگاه اشنا هستید) پس هر کسی نظر میذاره یا انتفاد شدیدی میکنه یا مطالبی در مورد شخص مورد نطر میذاره که چهره ی واقعی و حقیقت را به همه بفهمونه داره ابرو میبره و مورد خشم خدا قرار میگره؟؟
8.گفتم که هرکسی رو باید مثل خودش باهاش برخورد کرد
9.بنده کی گفتم محمد مثل بنده است؟اصلا شما مگه منو میشناسی که محمد رو با بنده مقایسه میکنی؟(الله علیم بذات الصدور)
10.بنده نعوذ باالله خاک بر دهانم کی ادعای خدایی کردم؟(تهمت از نظر خدا حق الناس محسوب میشه)
۲۹ آذر ۹۱ ، ۰۸:۲۲ یه بنده خدا
ادامه عرایض بنده در مورد صدا
11.بنده هیچ رویی ندارم.یکی از القاب خداوند عادل ویکی دیگه از القابش قادر یعنی هیچ کس و هیچ چیز نمیتونه تو کار خدا دخالت کنه محض اطلاعتون گفتم ها..(دیدی بازم تهمت زدید)
12.بنده کی گفتم ولایت مدار هستم؟شما کجا و کی از زبان بنده این جمله رو یا هر جمله ای که مصداق این ادعا باشه از زبون من شنیدید؟
13.چه وجه مشترکی بنده هم ولایتی نیستم مثل شما ولی دوست دار ولایت هستم(گفتم که بدونید)
14.افرین به شما و محمد و سپیده و بقیه دوست دختر و پسر ها که مرید علی و اولادش هستید
15.بنده تا حدودی شیوه ی ولایتی بودن رو میدونم ولی فکر نکنم تو صحبت هام بر خلاف این شیوه چیزی گفته باشم(فکر کنم جواب همه ی منتقدین عزیز رو با دلیل و استناد داده باشم)
16.بنده قران و صحفیفه و .....رو مطاله کردم و نه گوشه اتاق خاک خورده و نه فقط تو عزا و عروسی استفاده کردم(بازم تهمت)
17.بنده با خوندن نظر شما رفتم دنبال این که شیعه بودن ومربد علی بودن را یاد بگیرم(ممنون شیعه و مرید علی که منو اگاه کردی>>.)
18.بنده مسلمون نما نیستم .ثابت کن که من مسلمون نما هستم البته اگه میشناسیم(تهمت مساوی با حق الناس) و اتفاقا بنده شمارو واگذار میکنم به مولام امیر المومنین
19.شما که زیاد میپری وسط ماجراهایی که بهت ربط نداره.اینم نمونش.تازه خودتم اعتراف کردی.ولی عیب نداره بزرگ میشی یادت میره....
۲۹ آذر ۹۱ ، ۰۸:۳۱ یه بنده خدا
در پایان باید از تمام دوستان که با نطرات خودشون بنده رو اباد کردن تشکر کنم و چند توصیه هم بکنم
1.برید وادبیاتتون رو قوی کنید چون بنده خدا فقط توی نظرات یک نفر ولی دوستان وقتی میخاستن به بنده توهین کنند بنده رو با نام (شما ها)خطاب قرار میدادند.
2.اطلاعات عمومی تون رو تقویت کنید بعد نطر بدبد(زشت.من فقط برا خودتون گفتم ها)اخه میدونید منتقدان یه چیزی بالاخره حالیشون دیگه ......
قبول کنید.انصافا
راستی
اگه هم قبول نکردید عیب نداره بگیرید اون دستتون
۰۳ دی ۹۱ ، ۰۵:۱۴ آقای.........
سلام
این بی احترامی هایی که نوشته شده معلومه نوشته شده توسط یک بچه است به نظر من ولشون کن بزرگتر که شدن به اشتباهشون پی میبرن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی