من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

زمستان....

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ب.ظ

لحاف کهنه ی زال فلک شکافته شد

و پنبه کوچه و بازار شهر را پر کرده است

و دشت اکنون سرد و غریب و خاموش است

آهای؛ لحاف پاره ی خود را بر بام ما متکان

زمین از آمدن برف تازه خشنود است و من از شلوغی بسیار رد پا بیزار!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۶
محمد رضایی

نظرات  (۷)

۱۶ دی ۹۲ ، ۲۱:۳۶ پلاک شکسته
با مطلب جدید به روزیم
سربزنید
ترس وجود خانواده ام را گرفته بود. شب از نیمه گذشته بود و در اتوبانی خلوت خودروای ایجاد مزاحمت می کرد. به زور مجبورم کردند در کناره اتوبان به ایستم. یکدفعه دیدم به سمت خودروی من حمله کردند. مجبور شدم برای حمایت از خودم و سرنشینان خودرو چند تیر هوایی شلیک کنم تا اراذل پا به فرار بگذارند. شما بودی چیکار می کردی؟ در خودرویت را باز می گذاشتی و می گفتی: بفرمایید هرکاری که دوست دارید با خانواده ام انجام بدهید؟ یا...؟
۱۶ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۴ امیر حسین
سلام
ولی من وقتی برف میاد از ماشین ها بیزارم.
ما هم با مطلب جدید منتظر شما عزیزان هستیم.
مواظب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد ، زندگی با دلت نکند ...
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۸ پلاک شکسته
با مطلب میم مثل مادر به روزیم
سر بزنید پشیمون نمی شید
۱۹ دی ۹۲ ، ۱۹:۳۹ کنیز حضرت مادر(س)
سلام.
زمستانی زیبا داشته باشید.
التماس دعا
********************************************************
سلام.
ممنون از حضورتان... همچنین برای شما
محتاج دعا
ان شاالله زندگی زندگیتون جوری نباشه که گرمای دلتون و وجودتونا بگیر.
مطمئنا اینطور نیست.
ان شاالله روز به روز بیشترش میکنه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی