من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شرم....

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۴ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۸
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۳۴ ♥╬♥solaleh♥╬♥
سلام خوبی؟
وب قشنگی داری!
به وب منم سربزن ونظرات قشنگتوبرام بنویس.
راستی اگه باتبادل لینک موافق بودی بهم خبربده
منتظرم.
سلام دوست عزیز :)
وب خیلی خبی داری.
ممنون میشم اگ به وبلاگ منم سر بزنی!
مرسی

((اگ دوست داشتی منو بلینک!بعد خبر بده تا منم لینکت کنم))
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥
♥♥♥
سلام . ممنون از اینکه سر میزنی . مخلصیم داداش .
هم شدم از توبه خجل هم زتو شرمنده شدم!!
با تمام وجود گناه کردم
و بر تکرار آن اصرار اما نه نعمتش را از من گرفت
و نه گناهم را فاش کرد.
اطاعتش را کنم چه میکند؟!
**********************************************************
با خدا باش پادشاهی کن... بی خدا باش هر چه خواهی کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی