من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

حاج منصور ارضی و روضه‌ی امام صادق(علیه السلام)

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۳۷ ق.ظ

ای بهار همیشه های خدا / ای که از آسمان شدی جاری

                                                                  از چه این روزها شکسته شدی / بغض داری ولی نمی باری
لااقل صبر کن مسافر شب / گریه کن گریه در معابر شب
                                                                 صبح صادق به جز تو کیست، بگو / کیست جز تو امام بیداری
گاه گاهی که حرف هم داری / شهر در خواب می رود انگار
                                                                       آه آقا چه می کشی با این / استخوانی که در گلو داری
تو بگو از کدام طایفه ای / که همیشه خدای عاطفه ای
                                                                     لطف ها می کنی برای کسی / که برایت نمی کند کاری
پس کجایند عالمان سحر / یک نفر از چهار هزار نفر
                                                                         چهار هزار شاگرد داشت، ولی راحت غریبونه کشتنش
پس کجایند عالمان سحر / یک نفر از چهار هزار نفر
                                                                             که شبانه امام را بردند / پا برهنه به خفت و خواری
پس کجایند نافله خوان ها / که دل قافله به درد آمد
                                                                 کی به درد می خورد پس کی / این نمازی که هست تکراری
کوچه ای در مدینه منتظر است / تا که روضه بخوانی از دیوار

                                                                     تا تو هم مثل مادرت آن جا / حس کنی بین درب و دیواری


آل صعود خونه امام صادق، کوچه بنی هاشم خراب کردن، همه رو خراب کردن، تو کوچه بنی هاشم کاه گل با سنگ جا کردن، هنوز همونجوری کوچه باریکه، یعنی وقتی رد می شدی نفر روبروت یه مقدار کج بشه تا رد بشه،
کوچه تنگ و دل سنگ و صدای سیلی
تا که کوچه به کوچه پخش شود / هم صدایی غربتت با او
                                                                          تا بفهمند فاطمی هستی / مثل مادر به غم گرفتاری
تا که دست تو را نبندند و / هی به یاد علی بخندند و

                                                                                 نکشندت پیاده اینگونه / هی به قصد امام آزاری

********************************************************************

پ . ن .1.امام صادق علیه السلام:
کسی که دوست دارد بداند آیا نمازش پذیرفته شده است یا آن را نپذیرفته اند،
با تامل بنگرد که آیا نمازش او را از فحشا و منکر باز داشته؟ پس به اندازه ای که او را بازداشته از او پذیرفته می شود.

پ . ن .2.امام صادق (علیه السلام) فرمودند:
انَّ العَمَلَ القَلیلَ عَلی الیَقینِ افضَلُ عند اللهِ مِنَ العَمَل الکَثیر عَلی غَیر یَقین.
عمل اندک و بادوام که بر پایه ی یقین باشد در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین باشد
برتر است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی