من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

صدای حق ... 1

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ
به نام حق که الحق مهربان است

آیا دیگر گوش های شهر تاب صداها را ندارد؟

آیا گوش های مردم شهرمان برای شنیدن این صداها به خود آمده اند؟

نمی دونم چی شده؟!

چند وقتی هست که از گوشه و کنار شهر صدای واقعیت به گوش می رسد.

صدای واقعیت های تلخی که همه کسانی که بیدار هستند می شنوند.

حتی اون هایی هم که خواب هستند با این صداها از خواب بیدار شدند و می شوند.

اما یه عده هم هستند که خودشون را به خواب زدند و دوست ندارند بیدار بشوند!!

چون اگه بیدار بشن, تلخیش را بیشتر احساس می کنند!!! آخه الان در خواب شیرینی به سر می برند!

این صداها از جاهای مختلفی به گوش می رسه:

از معادن سنگ شهر, از گل هایی که منتظر به نمایش گذاشتن بین المللی خود بودند, از باغ های شهر که وسط آن ها ساختمان ها سر به فلک کشیده, از درختان قطع شده شهر, از میادین مارپیچ با المان های مدرن آن ها, از سرچشمه ای که دارد جذابیت خود را از دست می دهد و از به نمایش در آمدن خیابانی عده ای از جوانان شهر !!

اشکال کار آن جاست که بعد از مدتی ولوم این صداها یواش یواش که مردم متوجه نشوند, بسته می شود!

دلیلش هم مردم شهر خودمون هستند. مردمی که یا نمی خواهند در مقابل این صداها بایستند, چون می ترسند توان ایستادگی نداشته باشند یا نمی خواهند بایستند چون آهنگ و ضرب این صداها را دوست داردند!

می شود گذاشت به پای منفعتشان!!!

البته مردم شهر ما به خوش بودن با هرچه دارند معروف هستند, حتی اگر بدانند حقی از آن ها برده و خورده می شود.

چه مردم قانعی داره این محلات!!!

یا باید افراد زیادی از شهربرای یک نوا شدن این صداها و به نتیجه رسیدن آن ها دست در دست هم دهند یا دوباره منتظر بسته شدن ولوم این صداها باشیم!

در جامعه ای صدای حق و عدالت به گوش می رسد و می توان آن را بر پایه قانون و عدالت پیش برد که همه چیز را نتوان با پول و قدرت صاحب شد!

این روزها صدای قدرت پول ها از قدرت صدای حق و حقیقت بیشتر شده!!

                                                                                                                به گوش هستید؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۳۰ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۶ محلات سیتی
http://mahallatcity.blogfa.com/
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۳۲ شبـــــــــــــــگرد تــــــــــــنها
فلاسفه درباره ی عشق خیلی حرفها زدند اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید ،
رفتی و گفتی : همینه که هست !
۰۱ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۲۵ یک جوان امروزی
فتنه در بیان علی . . .
۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۲ طعم تربت(گروه سیره شهدا شهرستان محلات)
سلام.
با طعم تربت به روزیم.
یا علی
خیلی زیبا مینویسید.
سعی کنید همیشه بنویسید.
********************************************************
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی