من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

همین حوالی....نقطه. سر خط ....

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

همین حوالی است جوانی من

حوالی که می گویند بهترین جای عمر زندگی آدم همین است.

همین که می گویند در آن می توان بزرگ ترین و بهترین ها را به دست آورد,همین حوالیست!

در گذر است چون باد و برق همان حوالی!!!

اینجا سر آغاز همین حوالی 25 سالگی است.

که حوالی فراموش نشدنی زیادی دارد.

چشم به جهان گشودن و گریه و بچگی و خردسالی و نوجوانی و حالا جوانیست که همین حوالی می چرخد!!

جوانی که از او هم مقداری گذشته, جوانی که باید در آن از یک اتفاق برزگ هم یاد کرد (!!! Cancer)

جوانی الباقی هم در بود و نبود های است که هیچ خبری ازشان نیست و نمی دانم!!!

حوالی این پست هم به مناسبت تولد پسرک جوان است.

***از شمال: محدود است به آینده ای که نیست, به اضافه غم پیری و سایه مخوف ممات.

***از جنوب: به گذشته پوچی پر از خاطرات تلخ,شاید هم شیرین!!!

***از مشرق: طلوع آفتاب عشق, صلح بر مرگ و شروع جنگ حیاتی دوباره!!!

***از مغرب: فرسنگ ها دور از حیات, آغوش تنگ یک گور و غروب عشق دیرین.

این چه حدودیست؟ آیا شنیده ای؟ آیا می دانی؟

                     حدود دنیای متزلزلیست موسوم به جوانی

**********************************************************

پ . ن .1.زندگی صحنه هنرمندی بشر است.باید بهترین هنرمند باشی تا بتوانی با کمترین ها بهترین زندگی را داشته باشی.آیا پسرک هم هنرمند خوبیست؟؟؟

پ . ن .2.یاد گرفته ام که هیچ وقت نگویم رسیده ام ته خط.حتی اگر گاهی هم احساس کردم که رسیدم ته خط, باز یاد معلم کلاس اولم افتادم که می گفت: نقطه. سر خط ....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۷
محمد رضایی

نظرات  (۵)

تولدت مبارک داش محمد
انشالله که زندگی سرشار از موفقیت،معنویت و سلامتی داشته باشی
*********************************************************
مرسی مهدی جان
انشاالله و همچنین برای شما
سلام.چقدر زیبا مینویسید.
تولدتون مبارک.
انشاا... در پناه امام زمان(عج) 200سال عمر باعزت و سلامتی داشته باشید.
***********************************************************
سلام.مرسی از شما.نظر لطف شماست
انشاالله. شما 200 سال یه خورده زیاد نیست؟!!!؟!!!
سلام.
مبارک باشه
کی کیک میخری بخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

*********************************************************
سلام.مرسی
یه روز بعد از ظهر بیا باغ پولگون
تفلدت مبارک دادااااااااااااااااااش جونم
برات آرزوی بهترینارو دارم ....
۲۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۵۸ طعم تربت(گروه سیره شهدا)
سلام.
با طعم تربت به روزیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی