من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

ایستگاه شهدا

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ب.ظ
شهید حسن فاتحی معروف به حسن آمریکایی


بیسیم چی گردان غواص لشکر امام حسین ....
معروف به حسن سر طلا...
منطقه نهر خین عملیات کربلای چهار به شهادت رسید ...

متولد ۲۰/ ۰۶/ ۱۳۴۸ است و از بچه های گردان غواصی حضرت یونس لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام) اصفهانه!

این آخرین عکس شهیده و ۱۲ سال بعد از شهادت(۱۳۶۵/۱۰/۰۴) از روی پلاک هویت در منطقه "ام الرصاص"شهید شناسایی شد و به وطن بازگشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۸
محمد رضایی

نظرات  (۳)

خدا رحمتش کنه
ولی خدایش جای برادری؛خیلی قشنگ و خوشگل بوده محمد
تازه این عکس نیم رخش هست
زیباییش خیره کننده بود
باعث شد از خاموشی دربیام در این مورد
نهر خین!
خدا رحمتش کنه.
داش حسن نگاهی کن که بدجوری به این زندگی ها رنگارنگ دلبستم
(ولی از اون بچه خوشگلا بودی داداشی)
منم میخوام از این به بعد با یه لقب جدید صدات بزنم (داش حسن)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی