من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

درگیر لبخندش...

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۴۹ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۸
محمد رضایی

نظرات  (۵)

salam webe jaleb va bahali dari
mamnoon misham be manam sar bezani
bazdide nesbatan balai daram
khoshhal misham tabadole link konim
http://www.modeling1.mihanblog.com/
page tabadole linke khodkar
http://www.modeling1.mihanblog.com/extrapage/link
!!! Montazeram !!!
|khodet salamat va webet paydar bashe|
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۷:۳۱ شهداپادر رکاب شما می جنگیم
سلام وب بسیار عالی داری به وب ماهم سری بزن من شما را لینک میکنم شما نیز مرا لینک کنید.
معبودم ای مرهم دلهای خسته,
بارها آمدم و باز مراجعت نمودم
ولی این بار به گونه ای که برای همیشه با تو باشم.
یا رب دل شکسته ما را مرهمی!!
و چه زیباست لبخندی که در لحظه دیدار معشوق بر لبان مینشیند.
لبخندی که هیچ وقت ازچهره معصوم آقا محسن محو نشد.
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۸ فدایی رهبـــــــــر
سلام
ممنون از وبلاگ زیباتون.انشاالله در رکاب آقا باشید.
و من الله توفیق
یا زهرا(س)
دل از من برد و روی از من نهان کرد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی