من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

روضه...

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۵۳ ق.ظ
 مرجعیت به کنار...

                                                                              اجتهاد به کنار...
 
                                                                               اخلاق به کنار...
                                                                                                                                                            عرفان به کنار...


چهل سال پیش نوحه ای شنیدم که هنوز جگرم را سوزانده ،امشب بر خلاف رویه ام می خواهم روضه بخوانم!!همان سه بندی که جگرم را سوزاند:

در وسط کوچه تو را می زدند...
کاش به جای تو مرا می زدند...

وای من و وای من و وای من...


/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/

آیت‌الله مجتبی تهرانی؛ مسجد جامع بازار 23 رمضان 1391
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۴)

۲۸ دی ۹۱ ، ۱۹:۱۹ وحید محمدی
منو بزنید مادرمو نزنید . . .
*****************************************************
فک کنم دل جفتمون بد هوای فاطمیه را کرده...
خصمی که کبودکرد بازوی تو را
افروخت به سیلی ستم روی تو را
آنگاه دری که شعله ور زآتش بود
افکند و فرو شکست پهلوی تو را.(یا زهرا)
۳۰ دی ۹۱ ، ۲۰:۰۸ جنبش عدالتخواهی محلات
با غول چراغ بیت المال به روزیم تشریف بیاورید
منتظرت بودم و نیامدی

حتی خبری ندارم

اشک های بسیار

و دل شکسته من

این است یادگاری که از عشقت برایم مانده

اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی