من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

رفیقان...

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۲۸ ق.ظ
نقل از آیت الله شیخ محمد شاه آبادی:

یکی از اصحاب امام صادق(ع) به خدمت ایشان رسید و حضرت جویای حال بعضی از دوستان او شدند؛

او عرض کرد:«بعضی از اعمال را رعایتنمیکنند،لذا با آنها قطع رابطه کرده است»

حضرت فرمودند:«اگر قرار بود باهر اشتباهی،انسان از رفقایش جدا شود و همنشینی با آنهانکند،شما هم سزاوار همنشینی و دیدار ما نی شدید»

ما دستور داریم با مردم آمیزش و رفت و آمد داشته باشیم و در این رهگذر سعی در اصلاح آنها نماییم.

با خلق خدا مدارا کردن همین است.

*******************************************************************

پ . ن .1.این روایت به نظرم قشنگ اومد... شما هم نظر بدهید؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۹
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۲۱ مهر ۹۱ ، ۰۰:۵۱ بیت های سوخته(وحید محمدی)
روایت بسیار زیبایی بود
روایتی میگه : قفل الایمان رفق
نگهدارنده ی ایمان مداراست
*****************************************************
مرسی
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۴:۰۶ محلات نیوز
سلام
مطلب فوق العاده زیبایی بود.
ممنون.
سلام
قشنگ بودش
ولی معلومه که اصلا منظور نداری
****************************************************
فقط جهت اطلاع دوستان میگم که این مطلب برای من به صورت پیام ارسال شد و من هم در این پست نوشتم و هیچ منظوری ندارم
تشکر از حضورتان
اقای محترم این همه مطلب یه چیز دیگه می گذاشتی
سلام با خدایا! تا پاکم نکردی خاکم نکن... به روزیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی