من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

بزرگ ترین عید عالم هستی مبارک

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۳۱ ق.ظ
عرشیان امشب زمین را لاله باران می کنند

                       خاک را خوشبو تر از زلف نگاران می کنند

                                               آفرینش فیض از دیدار احمد می برد

                                                                   کعبه امشب سجده بر خاک محمد می برد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۹
محمد رضایی

نظرات  (۴)

سلام با نامه ی تند مفسر قرآن استاد بهرام پور به آقایان ضرغامی و حسینی و آثار بی بندباری وبی حجابی درجامعه به روزم(عید سعید مبعث مبارک)
سلام
اول آدرس وبلاگتون را کوتاه میکنم بعد پول را واریز کنید.

وبلاگ شما رو فقط با 5000 تومان به دات تی کا (tk.)تبدیل میکنم

فقط کافیه بهم ایمیل بزنید!!!

www.dattk.tk
maxi1388@gmail.com
سلام وب خوبی دارین.
به وب ما هم سری بزنین و نظر خودتونو بهمون بگین.
اگر تونستین به فروشگاهمونم سری بزنین
اینم آدرسش
http://albobaek.otarod.ir
۳۰ خرداد ۹۱ ، ۱۴:۱۱ مرید الحسین
به روزییییییم............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی