من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

یا "ایهاالعزیز " تمام ندارها

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۴۲ ب.ظ

ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن

خیری ندیده ایم از این اختیارها

باید برای دیدن تو مهزیار شد

یعنی گذشتن از همگان "محض" یارها

شب ها بدون آمدنت صبح می شود

شب زنده دار ها

این دست ها به لطف تو ظرف گدائیند

یا "ایهاالعزیز " تمام ندارها

اللهم عجل لولیک الفرج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۳/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۳)

۲۶ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۴۴ بیت های سوخته(وحید محمدی)
ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیده ایم از این اختیارها

خیری ندیده ایم . . .
۲۷ خرداد ۹۱ ، ۲۰:۱۸ ناصر حایری
سلام. مفید و مختصر:




******************************************************
سلام.مرسی
خوشحال شدم از حضور ونظر شما
سلام..خیلی قشنگه.هم شعری گه آهنگته.همشعری که نوشتی...
اشکم داره در میاد...ای بابا!

"ومن الله توفیق"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی