من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فاطمیه...

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۲۲ ق.ظ
فاطمیه اول هم رفت. چه زود می گذرد این عمر آدمی و چه گذراست مهمانی های اهل بیت

خوشا به حال آن کس که بتواند استفاده ای ببرد و برای بقیه هم دعا کند.

فاطمیه جای هرکس نیست!!!

این جمله را بارها و بارها از بزرگان علم و معرفت و از مداحان اهل بیت شنیده ایم.

همه می گویند عزاداری برای مادر عالم برای همه امضا نمی شود.       یا صاحب الزمان(عج)

یکی برای معرفتش دعوت میشه...یکی برای اینکه محرم خوب برای پسر فاطمه عزاداری کرده...

یکی هم مثل من برای این دعوت میشه که معرفت بیاموزه!

امسال فاطمیه برای من که از سال های قبل پر برکت تر بود.

*شب شهادت که در هیئت مناجات شعبانیه؛همراه با شهدا

(واقعاً جایتان خالی عجب روضه و سینه زنی شد به خدا)

در جمع شهدا و همرزمان شهدا و بزرگان و اهل معرفت صفایی دارد به خدا

*روز شهادت هم که با دوستان رفتیم قم و چه بگویم از سخنرانی سید حسین مؤمن و روضه خوانی و سینه زنی های سید مهدی میرداماد در ظهر روز شهادت در حرم کریمه اهل بیت

شب را هم که رفتیم فاطمیون...جای رفقا واقعاً خالی

استفاده از سخنان پرمفهوم آقا مرتضی آقاتهرانی و روضه هایی از صدایی جان سوز

چه سوز دلی هم دارد شعرهای مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور

* شب شام شهادت هم باز هم دعوت شدیم فاطمیون...

*******************************************************************

پ . ن 1.خیلی با رفقا منتظر فاطمیه و سینه زنی بودیم...خدارا شکر عجل مهلت داد

پ . ن 2.امسال هم سعی کردم چیز تازه ای از معرفت یاد بگیرم...امیدوارم تونسته باشم

پ . ن .3.اتفاق جالب و فراموش نشدنی فاطمیه اول سال 91 هم شد، دزدیده شدن گوشی موبایل من در هیئت...بدجور دلم را شکست!!!

پ . ن .4.خدایا حکمتت را شکر،راضیم به رضای تو ای صاحب من.

پ . ن .5.خدایا فاطمیه دوم را هم درک کنم و اگر قرار است عجل بر بالینم حاضر شود به چادر خاکی قسم...امان بده تا بعد از شب شهادت بی بی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام اسم من سارا ئه چندتا از مطالبتو خوندم خیلی خوب و حرفه ای کار میکنی
خوشم اومد ازت دمت گرم /
اینم سایته منه
بزرگترین سایت دوستیابی دختر پسرای بالای 16 ساله در ایران
اینم تالار گفتگومونه اونجا هم عضو شو
www.forum.tehranpatogh.ir

راستی من اینقدر وقتمو گذاشتم که اینجا بهت نظر بدم توهم 1 دقیقه وقتتو بزار
تو سایت من عضو شو یه نظر بده ...

اینجوری هر دو روز میام نظر میدم شایدم بیشتر با هم اشنا شدیم ..
عزیزم منو با اسم تهران پاتوق لینک کن
۲۰ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۱۲ بیت های سوخته - وحید محمدی
سلام
خط آخر قبل از پی نوشت ها فاطمیون رو درستش کن
آدرس وبلاگ منم همینجور
****************************************************
سلام.چشم
حالا تو هی بیا بگو مرد‌ها پررو می‌شوند...

زن باید سنگین و رنگین باشد

باید بیاینـــــد منت بکشند و...

من می‌گویم زن اگــــــر زن باشد

باید بشود روی عــــاشقیش حساب کرد

که باید عاشقی کردن بلد باشد

که جـــــــــا نزند

جا نماند

جا نگذارد.

هی فکر نکند به این چیزهایی که

عمری در گوشش خوانده‌اند که زن ناز و مرد نیاز.

که بداند، مرد هم آدم است دیگر

گـاهی باید لوسش کرد

گاهی باید نـازش را کشید

و گــاهی باید به پایش صبر کرد...

حتی من می‌گویم زن اگر زن باشد از دوستت دارم گفتن نمی‌ترسد.

تو می‌گویی خوش به حال زنی که عــاشق مردی نباشد،

بگذار دنبالت بدوند.

و من نمی‌فهمم اینکه داری ازش حرف می‌زنی زندگــی است

یا مسابقه اسب دوانی.

و من نمی‌فهمم چرا هیچ کس برنمی دارد بنویسد از مردهــا...

از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان

از آغوششان

از عطر تنشـان،

از صدایشــان...

پررو می‌شوند؟

خب بشوند.

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها

همین نگاه‌ها

همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی

سرِپا نمانده‌ایم؟...

من راز این دوست داشتنهای پنهـانی را نمی‌فهمم.

من نمی‌فهمم زن بودن

با سنگین رنگین بودن

با سکوت

با انفعال چه ارتباطی دارد؟!؟

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند.

من می‌خواهم

مَردَم

حتی اگر مردِ من هم نبود

دلش غنج بزند ازاینکه

بداندجایی زنـــی دوستش دارد...

من می‌خواهم

زن باشم...

بگذار همه دنیـا بداند

مردی این حوالی دارد

دوستت دارم هــای مرا

با خود می‌برد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی