من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

90 هم رو به پایان است

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۴۸ ب.ظ
یک سال دیگر از عمر ماهم رو به پایان است. سالی پر از فرازو نشیب و خوبی وبدی برای همه.

انشاالله که خدا از ما راضی باشه. سال 90 برای پسرک سال خوبی بود به لطف خدا !

البته مشکلات و سختی های زیادی برای من داشت، اما چون اعتقاد کامل دارم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست و هرچه پیش آید خوش آید می گویم سال خوبی بود.

اصلاً مگر می شود سالی که در آن زیارت امام رضا و حضرت فاطمه معصومه و 2 بار زیارت شهدا باشه؛بد باشه.                                   

  خدا را شکر

سالی که اکثر آن (7 ماه) را درگیر سرو کله زدن با.......

نیازی به گفتنش نمی بینم! آن هایی که باید بدانند،می دانند.(خیلی ها می دانند)

فقط این را باید بگویم که تجربه بسیار خوب! و گران بها و سودمندی بود.

تعجب نکنید! تعجب نداره.

اینجوری بگم بهتره؛...

سالی که در آن خیلی ها را شناختم! سالی که فهمیدم خیلی ها فقط حرف زدن بلد هستن.

سالی که کاملاً درک کردم و فهمیدم که هیچ کس، کس دیگری نیست.

سالی که با کسی آشنا شدم که خیلی به من کمک کرد و خیلی مدیونش هستم... اما هنوز نتونستم با بود و نبودش کنار بیام!!!

سالی که به نظر خودم به خیلی از آرزوهای دنیوی خودم نرسیدم.

سالی که فهمیدم به هرچه نرسم اشکال ندارد؛ جز به خدا.

سالی که برای من شروع دوباره ای بود، تولدی دیگر، فراموش کردن گذشته با همه خوبی ها و بدی هایش!

البته باز هم بنده ای هستم که چوب اسکی به پا دارم و اگر خدا نباشد اسکی باز خوبی نیستم!!!

سالی که تلاش های فراوانی برای زنده بودن و زندگی بهتر و بهتر زندگی کردن انجام دادم.

هر چه بود تمام شد.

امیدوارم بتونم سال خوبی را شروع کنم.

سالی که اشتباهات گذشته را نداشته باشم و تلاشم را برای زندگی بهتر بیشتر کنم.

سالی که فهمیدم بعضی ها که خود را نزدیک ترین به تو می دانند؛ پشت و تو هستن...اما با خنجر!

***در اینجا باید حتماً از چند نفر تشکر ویژه کنم؛ (پدر و مادر و خواهر عزیزم/ پسر عمه عزیزم/ اقا محسن و همه رفیقاش/ و تشکر از همه دوستانم/ و تشکر از کسانی که هستند اما نیستند!)

دل پری از سال 90 دارم، اما چون تو مقدر کردی برایم...خوب و خوش است

آخرین پست سال 90 هست که با حرکت نامرطب انگشتان به صفحه کلید رقم خورد.

اگر عجل مهلت داد، در سال جدید هم خواهم نوشت

به امید نگاهی از تو ای صاحب من

*******************************************************************

پ . ن .1.بنده، دوست، رفیق،همسفر و یار خوبی نبودم. اما از خدا می خواهم که در سال جدید با لطف و کمکش بهتر از گذشته باشم. چه در بندگی...چه در زندگی.

پ . ن .2.سال ظهور آقا باشد سال نو... انشاالله.

پ . ن .3.سالی با زیارت امام رضا و فاطمه معصومه و شهداو انشاالله کربلا.

پ . ن .4.سالی با سلامتی و عزت بیشتر امام خامنه ای.

پ . ن .5.سالی که انشاالله مشکلات همه حل بشه.سال سلامتی و شفا بیماران و جانبازان.

پ . ن .6.ای خدا سال نو،سال حل مشکلات و گرفتاری های من و خانواده ام باشه(خودت خوب میدونی حرف دلم را!)

پ . ن .7.اگر کسی بدی و زشتی،کوتاهی یا اشتباهی از پسرک دیده...

                      به پسرفاطمه زهرا(س) قسم،بگذرید و حلال کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۹)

حــسیــن جـــان

سائــــل و سینه زنــــے

سیب ، سحـــر ، سوره فجـــــر ، ســـــوز ِ دل

بهــــر عـــــزاے ِ تو دمــــادم داریم .

هفت سین ِ کرمت جور همیـــــشه آقا ؛

ما فقط یک " سفــــر ِ کــرببــلا " کمـ داریمـ .

سلام و رحمت الله .
***************************************************
خیلی از حضورتان خوشحال شدم.ممنون
ما فقط یک " سفــــر ِ کــرببــلا " کمـ داریمـ .
حلال کردن نداری!!
کاری نکردی که حلالت کنیم
تو باید ما روحلال کنی(گفتم ما چون خودت خوب میدونی چرا گفتم ما!!!)
مخصوصا من رو که همیشه اذیت میکنم و اعصابت رو خرد میکنم
به تمام آرزوهات برسی ان شاا...
این چوب اسکیه واسه من وتو خاطره ای شده ها!!!
دوست داشتنی هستی ؛دوست داشتنی هم بمون
مهربونی نشونه بارز محمد هست
از دستش نده
آدم شو خیلی ها با تو سرکله زدن- این صحبتا را تموم کن تا حالت را نگرفتم.
*****************************************************
ببین یک آشنا که ترس معرفی خودت را داری! منظور من از 7 ماه سرو کله زدن بیماریم بود و مشکلی که برام پیش اومده بود.
افتاد؟؟؟؟
شما فکر حال گرفته خودت باش!
هر کی که هستی برات متاسفم.بخاطر کوته فکری و اینکه قضاوت الکی که میکنی.
من کاری به کار کسی ندارم...اما مثل اینکه بعضی ها کار به کار من دارن
بسه دیگه تورا خدا
* جواب هم میدم که کار به....
خداوکیلی بیایید و تو سال نو بیخیال ما بشید ( لطفاً)
شما را به خیر...
90 رو دوست نداشتم بدترین سالی بود که میتونستم داشته باشم.یه اتفاق بزرگ و

بد تو سال 90 برام افتاد.اتفاق های خوب هم بود اما به بزرگیه اتفاق بده نبودن
سلام محمد بی شعور دنیا این چیزی نیست که تو فکر میکنی به تقوای الهی روی بیاور و برای ارامش نفست این ک شعر را بزاز کنار شهدا اون چیزی که تو فکر میکنی نیستن یه جور ادم عین من وخودت فقط تواون شرایط که جای برای گناه کردن نبود یه کم پاک شدن من وتو در مجموع خیلی از اونا سر تریم انقدر بیخودی جو الکی نده باید رفت خیلی زود بیا تقوای الهی کسب کنیم بای
سلام عیدتان مبارک باطرح "قول به امام زمان در لحظه ی تحویل سال" به روزم
من هم بدی دیدم /هم زشتی/هم کوتاهی/هم اشتباه ولی چون خیلی داغونم کردی بیخیال حلالیت...............
تلاش کن/سعی کن وازخدابخواه که آدم بشی.
خودت هم اینقد... جلوه نده!!!
برای همه دعاهات امین گفتم مخصوصا سلامتی رهبرم
۰۸ فروردين ۹۱ ، ۱۶:۳۲ حبیب الباکین
آقا به روزم
هر چند نشد که بریم جنوب اما دل بردمون
****************************************************
مهم همون دل آدم هست برادر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی