من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

امان از دل زینب (س)

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

اربعین آقا هم اومد

امشب شب اربعین هست و من هنوز دعوت نشدم !!!

منم دلم کربلا می خواد ارباب


*****************************************************************

پ . ن . 1. اگر این پست را خوندین حتماً برای پسرک دعا کنید که امام زمان (عج) زود زود برات کربلاش را امضا کنه!.... خودم هم دارم دعا میکنم!!!

پ . ن . 2. امروز با اینکه اصلاً دل راضی نبود، اما مجبور شدم این بیت شعر را برای یه بنده خدا بفرستم!.... (خودتون حدس بزنید چرا؟!)

***هنوز روی خاکیم و یادمان نمی کنند!       وای به روزی که خاکمان کنند!***

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۴
محمد رضایی

نظرات  (۱۰)

۲۴ دی ۹۰ ، ۰۰:۱۲ خادم الرضا
سلام دوست عزیز.
منم خیلی دلم هوای آقا رو کرده.
خوشحال میشم اگه به من هم سری بزنین.
با تبادل لینک هم موافقم در صورت رضایت شما.
***************************************
سلام بر شما
پس شما هم دعا کنید
التماس دعا
سلام ...

انشاالله بزودی روزیتون بشه زیارت ارباب !

√ حسین جــان ؛ وقتے تمام ِ زندگے ام پر شده ز ِ تو ، آیـا تـمام ِ جـلـوه ے ِ دنـیا سـراب نیست ؟!؟
*************************************************
سلام...ممنون از حضورتون
یا رقیه(س)
۲۴ دی ۹۰ ، ۰۴:۴۲ خادم الرضا
شما با افتخار لینک شدین.
۲۴ دی ۹۰ ، ۰۶:۲۵ amirDLD16/امیردلداده/(streetboy)
سلام امیدوارم به حاجت خودت برسی باهم برسیم.
شایدیکی ازعزیزات یادت کرده وبهت دیگه سرنمیزنه.
من لینکت کردم خواستی با اسم (streetboy)لینکم کن.
بای
**********************************************
سلام.ممنون از حضورت
انشاالله...به لطف خدا
سلام بدجورهوس کربلا انداختی به دلم.ایشاالله هم من وهم شما وهمه کسایی که میخوان سال دیگه اربعین آقاتوحرمش باشیم.
**************************************************
انشاالله
سلام چطوری ممد جون ؟
بروزم.
۲۶ دی ۹۰ ، ۲۳:۲۳ کارلوس کی روش
سلام .
این حرفت دو سه تا برداشت می تونه داشته باشه.
1- طرفت دختره و بهت بدجوری نارو زده. که البته این مطلب با اون یادی که از امام حسین کردی بعیده.( پس این احتمال شاید رد بشه)
2- طرفت پسره و بد جوری بهت نارو زده. که این بعید نیست.
3- یارو خیلی نامرده و چند وقتی هست که ازت یادی نکرده و آدم بی خودیه.
4- هیچ کدام
5- تمام موارد
6- خودت بگو
۲۷ دی ۹۰ ، ۱۹:۱۲ حبیب الباکین
سلام
ان شاء الله با هم
سلام.
انشاالله که ابا عبدالله دعوتتون کنه.مارو هم اگه دوست داشت بطلبه........


اجازه هست لینکتون کنم؟؟
**************************************
انشاالله
سلام دوست گرامی
در وبلاگم راجب واقعیت ها و افسانه هایی درباره ی خودارضایی می نویسم.
خوشحال میشم بیای و نظرت رو بگی.
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی