من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب چهارم

چهارشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۳ ق.ظ

سلام بر دوطفلان زینب(س)

شب چهارم هم تموم شد

امشب برای زینب(س) خیلی سخت بود

امشب برای من هم شب عجیبی بود نمی دونم چم شده بود!

نمی دونم چه اشتباهی کردم که خانم زینب بهم اجازه نداد اونجوری که دوست دارم برای دوطفل باغیرتش اشک بریزم

یا امام حسین(ع)

آقا منم مثل دوطفل زینب میگم ...      امیری حسین....حسینی امیر

آقاتورا جان رقیه به من هم اذن میدان بده به خدا منم دوست دارم شهید بشم

دست به دامان توام یا حسین(ع)

بی سرو سامان توام یاحسین(ع)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۹
محمد رضایی

نظرات  (۳)

سلام
توی شهر ما برای حضرت حر خوندن هااااااااااا
از کی سخنان دکتر شریعتی را دروبلاگ خود میذاری- بیا واین محرمیه به راه راست هدایت شو. یعنی همون آدم شدن.
××××××××××××××××××××××××××
ای کاش سطح دید ما آدم ها میرفت بالا!!!
من شریعتی را به عنوان یک جامعه شناس قبول دارم...نه یک دین شناس
سلام
(یک دوست)
به نظر من شریعتی یه ادم فوق العاده اس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی