من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شب دوم

دوشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۲۰ ق.ظ
شب دوم هم تموم شد

دوباره شور رفتن به مجلس شاه عالم.دوباره روضه و سینه زنی

دوشب به همین سادگی رفت و تموم شد،

از الان بغض گلوم را گرفته که یه شب هم باید بنویسم امشب شب آخر بودو تموم شد

وای خدای حسین

یعنی میشه که تو یکی از این شب ها ارباب یه نگاه هم به من بندازه...فقط یه نگاه

یه دونه از اون نگاه ها که به حر کرد

آقا فقط یه نگاه، تورا به جان خانم رقیه(س) یه نگاه

                                                                                            یا حضرت حر

مجموعه پوستر ویژه محرم 3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۹/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۱)

۰۷ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۸ یافاطمه الزهرا
شب دوم نبودم اماخیلی یادتون بودم...امشب ایشاا...همگی مهمون خانوم سه ساله...التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی