من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

محفل اشک

سه شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸ ق.ظ

آجرک ا... بقیة ا... «عج»

یا صاحب الزمان«عج» :

                               همراه با شما در شهادت مادرتان به سوگ می نشینیم


مراسم عزاداری و سخنرانی

دهه دوم فاطمیه (س)


زمان : از سه شنبه 2/13 به مدت 5 شب از نماز مغرب وعشاء

مکان : 18 دستگاه؛ مسجد خضرت اباالفضل «ع»

سخنرانان :

شب اول (2/13) حجت الاسلام حاج مهدی ربانی

شب دوم (2/14) حجت الاسلام حاج حمید عبدالحسینی

شب سوم (2/15) حجت الاسلام حاج حسن حاج رضایی

شب چهارم (2/16) حجت الاسلام حاج رئوف کریمی

شب پنجم (2/17) حجت الاسلام حاج علی عاشوری

                                                     هیئت یادیاران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۱۳
محمد رضایی

نظرات  (۵)

ممنون کہ خبر دادید...


راستش عکس آقامحسن رو کہ دیدم شکہ شدم‏!‏‏!‏‏!‏
خواھش میکنم
ھرطور مایلید

شکہ ازین جہت کہ عکس عموی شہیدم اینجا
چکار میکنہ‏!‏

البتہ تعجب ندارہ خب ایشون مرید زیاد دارن...

التماس دعا...
مادر!

من قبرت را نمیدانم اما قدرت را هم نمی دانم...
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۳۶ فانوس(محب حاج همت)
سلام خیلی مراسم امسال باسال های قبل متفاوت بود
اگه یه بار دیگه بیام و ببینم به روز نکرده باشی هر چی دیدی از چشم خودت دیدی.
فهمیدی؟( نگی جیگر نداری که یه جوری گیر میارم)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی