من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سیب ها روی خاک غلطیدند....

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۵۲ ب.ظ


زیر باران شنبه بعد از ظهر اتفاقی مقابلم رخ داد

                                             وسط کوچه ناگهان دیدم زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند، چادرش در میان گرد و غبار

                                       قبلا این صحنه را ..... نمیدانم، در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید، حس کردم کوچه آتش گرفت از این آه

                                           و سراسیمه گریه در گریه، پسر کوچکش رسید از راه

گفت : آرام باش چیزی نیست، به گمانم کمی کمرم.....

                                            دست مرا بگیر و گریه نکن، مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکان داد، باسختی یا علی گفت و از زمین پا شد

                                         پیش چشمان بی تفاوت ما، ناله هایش فقط تماشا شد

صبح فردا به مادرم گفتم گوش کن این صدای روضه کیست

                                       طرف کوچه رفتم و دیدم در و دیوار خانه ای مشکی است

با خودم فکر می کنم حالا کوچه ما چقدر تاریک است

                                                           گریه ، مادر ، شنبه ، در ، کوچه راستی !

فاطمیه نزدیک است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۷)

سلام

بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید

گل تاب فشار در و دیوار ندارد
سلام
ممنون از حضورتون
خیلی وقت بود عکس شهید محسن حاج رضایی رو ندیده بود،به یاد گذشته افتادم...
وبلاگ زیبایی دارید
یاحق
فاطمیه پشت مولاراشکست
میخ دربرپهلوی زهرانشت
ایام سوگواری فاطمه بنت نبی تسلیت
التماس دعا
۰۹ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۳:۰۸ فانوس(محب حاج همت)
فاطمیه شدو مابی خبراز زهراییم
گرم کارخود و غفلت زده ازمولاییم
مهدی فاطمه والله که خون می گرید
غیرت مابه کجارفته چنین برپاییم!
سلام برادر وخسته نباشید .در وبلاگ جزیره مجنون لینک شدید .
۲۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۲:۳۱ فانوس(محب حاج همت)
سلام ,امیدوارم درسلامتی کامل به سرببری.فکرکنم دیگه فاطمیه تموم شده لطفامطالبت رابه روز کن .ببخشیددخالت کردم توکارت
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
وبت عالیه.خوشحال میشم به منم سر بزنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی