من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

Unknown

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۰۱ ق.ظ

چیزی به پایان نمانده!

چیزی به آغاز نمانده!

پایان سال ۱۳۸۹

آغاز سال ۱۳۹۰

میگن گذشته ها گذشته. اما ...

سال ۸۹ برای پسرک یک سال کاملاْ متوسط بود

اگه بخوام به این سال از بیست نمره بدم با ارفاغ ۱۳

سال عجیبی بود    اتفاقات خوب داشت... اتفاقات بد هم داشت

اما به نظر من برای پسرک اتفاقات بدش بیشتر بود

به قول معرفت چرخ فلک برا پسرک خوب نچرخید... البته خدا را صد هزار مرتبه شکر

اما حالا که داره تموم میشه نمی خوام دیگه در موردش بگم

فقط این را خوب میدونم که یک سال از عمر پسرک تو این دنیای ... گذشت

سال نو(د)

امیدوارم سال نو سال خوبی باشه    برای همه و پسرک ۷ غصه ما

هفت آرزو ... هفت حاجت ... هفت خواسته از خدا

اول : ظهور آقا امام زمان (عج)

دوم : رضایت خدا از پسرک

سوم : سلامتی و رضایت پدر و مادر

چهارم : سلامتی برای همه و رهبر

پنجم : بالا رفتن معرفت و گذشت

ششم : موفقیت در شغل و تحصیل و ... ( زندگی )

هفتم : سالی پر از پول و خبرهای خوش برای همه و پسرک

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۳)

۰۱ فروردين ۹۰ ، ۰۸:۰۲ امداد رایانه
سال نو مبارک
سال نو مبارککککککککک
ما رو لینک نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این متن ازوبلاگت خیلی سرد هست اینقدناامیدی وسردی ازتوبچه هیئتی بعیده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی