من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سال نو شد

دوشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ
امسال هم لحظه تحویل سال به لطف خداوند با بچه ها گلذار شهدا بودیم

به قول معروف سال را نو کردیم اونم به همراه شهدا

 به خصوص با یکی که هر سال که میگذره بیشترو بیشتر عاشقش میشم

خدا کنه وقتی میره پیش مادرش فاطمه زهرا(س)...

وقتی سر سفره اباعبدا... میشینه برا پسرک هم دعا کنه

خیلی چیزها نو میشه

سال. طبیعت. لباس و ...              اصلاْ همه چی نوش خوبه

اما یه چیزه که فقط و فقط کهنه اش خوبه و ارزش داره.... دوستی و رفاقت

امسال خوب شروع شد.گلذار شهدا. شهدای گمنام. سرچشمه. نماز صبح جماعت. دور هم بودن

امیدوارم خوب هم تمام بشه

با تمام آرزوهام که امیدوارم بهشون برسم              به لطف خدا و حضرت زهرا (س)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی