من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

نظر شما چیه ؟؟؟

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۸۹، ۰۷:۱۱ ب.ظ
سلام. چند شب پیش بود که یک پیام کوتاه (sms) با عنوان

««« اگه میتونستی از هرکس یه صفت برای خودت برداری از من چی بر میداشتی؟ »»»

را برای چندتن از دوستان خود فرستادم

هدف از این پیام این بود که هم یادی از دوستان و رفیقان کرده باشم ،

هم نظرشون را در مورد خودمو صفاتم بدونم

البته معمولاً در این جور مواقع زیاد نمیشه به جواب ها اطمینان و اکتفا کرد ( البته به نظرمن)

اما در هر حال برای من که خیلی جالب بود

راستی تا یادم نرفته این هم بگم که برخی از دوستان هم که اصلاً جواب ندادن !!!

که هرچی فکر کردم فقط به این نتیجه رسیدم که یا دوست نداشتن جواب بدن

یا صفت خوبی در من ندیده بودند

البته من هم با این جواب ندادن هم به شدت خوشحال شدم هم یه خورده ناراحت!!!

جواب هایی که برای من ارسال شد در زیر آوردم تا هم شما بخونید هم شما نیز به این سوال جواب بدید


««« اگه میتونستی از هرکس یه صفت برای خودت برداری از من چی بر میداشتی؟ »»»

جواب برخی از دوستان

*1. چلمبوس « س . م »

*2.  با ایمان « ع . م »

*3.  سماجت و ولایت « و . م »

*4. معرفت و مرام ، جنب و جوش زیاد ، دست و دل باز بودن « م . ق »

*5. عشق به اهل بیت « ح . ح »

*6. شکمو « ا . ج »

*7. با مرام و با معرفت « ح . ش »

*8.  روابط عمومی « ق . ا »



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۱۹
محمد رضایی

نظرات  (۹)

سلام خوبی؟
وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم یه سری به وب من بزنی
میخوام نظرتو بدونم یادت نره
سلاممممممم .

با ایمان .

موفق و سربلند باشی .

التماس دعااااااااااااااااااااااااااا
غم جهان مخور و پند من مبر از یاد
که این لطیفه عشقم ز ره روی یادست


التماس دعاااااااااااااا
عجب !!!

کفش ایمنی سوراخ کار !!!

اینجا برات پیام دادم ...
۲۱ بهمن ۸۹ ، ۱۲:۵۱ حقیقت دوست
خط ما :خط مرجعیت و ولایت
حجت الاسلام استاد هادی سروش در روز اربعین حسینی در میان انبوه شگفت آور مخلصان حریم ولایت قبل از سخنرانی سخنران دعوت شده جلسه هیئت انصارالمهدی که در مسجدبقیةالله نارمک منعقد شده بود بااشاره به دو نکته اساسی فرمودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی دو نکته را متذکر میشوم :

اول : متأسفانه بازار تهمت بازارپررونقی شده و برای خنثی شدن برخی از تهمتها فقط یک مطلب را عرض میکنم وبقول معروف "گردر خانه کس ست یک حرف بس است" وآن اینکه با اجازه کتبی که از مراجع عظام تقلیددارم و خصوصااجازه ایکه بامضاء شخص مقام معظم رهبری است و به حقیر داده اند ، نماینده ایشان در امور شرعیه هستم و بآن نیز مفتخر میباشم . اگرچه تا به حال و حتی ازاین ببعدهم انشا... روشم ،روش پدر بزرگوارم بوده وخواهد بود که ایشان هم ،نامه حضرت امام (ره)در مورد خودشانرا منتشر نکردند تا بعداز حیاتشان بود که بدست شما دوستان رسید ما بنائی بر این قصه ها نداشتیم اما بازار حرف وحدیث باعث این سخن ما شد .

دوم : گاهی شاید مطرح شود بعد از آیت ا...سروش محلاتی خط و ربط هیئت انصارالمهدی چیست ؟ بسیار شفاف و جدی عرض میکنم خط این هئت مبارکه انصارالمهدی که قریب به چهل سال است از تأسیس آن بدست مخلصانه حاج آقای ما (آیةا...سروش) میگذرد همان خط ترسیم شده توسط ایشان است که بنده (اگرچه از طلبه ای هم کمتر هستم)بعنوان روحانی این هیئت آنرا ادامه خواهم داد وآن :خط ما خط مرجعیت و ولایت است .

نانوشته نماند که با اظهار این سخنان ،شور زائدالوصفی در میان حضار هیئت پیش آمد و با" احسن " گفتن ها و ذکر "صلوات " مورد تکریم مستمعین قرار گرفت
قابل توجه تمام کسانی که می خواستند ومی خواهند استاد را طور دیگر معرفی کنند.
سلام .

آپم و منتظر حضور سبزتون .

وعده ی ما فردا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سراسر ایران عزیز

موفق باشی و التماس دعاااااااااااا
از نظر من کمی بی معرفتی!

تو رو خدا ناراحت نشی با معرفت،چون به وبم سر نمی زنی بی معرفتی.
سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
میلاد پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام مبارک باد.
خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعارا از قلب غافل بی خبر نمی پذیرد .حضرت رسول اکرم (صلوات الله علیه )






__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
ممنون
http://baghroozegar.blogfa.com/
مورد ششم رو احتمال زیاد درست گفتن . سومیش رو هم که از خودم جواب گرفتی . رو این مورد صددرصد حساب کن . بی خودی نبود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی