من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

زائر کوی عشق

پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۸۹، ۰۶:۴۴ ب.ظ

دارم میرم به مشهد و یه هفته اونجا بمونم

تو حرم امام رضا نماز حاجت بخون

بهش بگم امام رضا مریضا را شفا بده

دوای درد مردم را از طرف خدا بده

میخوام بیا به مشهدت ،طواف کبوترای حرمت

براشون یه کیسه گندم بیارم

خبر از دردهای مردم بیارم

بهشون بگم برام دعا کنن

اونقدر تا که تو را رضا کنن


یا ضامن آهو


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۱/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام
چند وقت پیش ایمیلی با مضمون کسب درآمد از اینترنت برام اومدکه در اون یکی از سایتهای معروف در این
زمینه رو معرفی کرده بود،راستش تا قبل از اون باور اینکه این کار امکان پذیره برام سخت بوداز روی کنجکاوی
رفتم تو سایت و ثبت نام کردم و با تلاش و پشتکاروامیدبا صرف فقط روزی پنج دقیقه از وقتم و بدون هیچ
هزینه ای امروز دارای یک درآمد ثابت قابل توجهی هستم و به این باور رسیدم که این کار با تلاش و پشتکار
شدنی است.حالا هم امتحانش ضررنداره.تمام جزئیات روش کاربا این سایت که فعلا معتبرترین در نوع خودش
هست تو وبلاگم هست می تونید مطالعه کنید.

درصورت تمایل با تبادل لینک منو با عنوان سایت کسب درآمد لینک کنیدودر قسمت نظرات بگین با چه اسمی
لینکتون کنم.
۰۸ بهمن ۸۹ ، ۰۹:۵۱ دختر خاکستری
سلام...


````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````
ترسیدی نه؟؟؟؟؟؟
اشکال نداره
اومدم بگم آپم بیا
منتظرما.....
راستی تو که انقدر دوست داشتی لینکت کنم چرا خودت من را لینک نکردی؟
از پنجره فولاد برات کربلا بگیرین
۱۳ بهمن ۸۹ ، ۰۲:۰۹ باشگاه جوانان مهر
فراخوان مسابقه داستانک نویسی(جامدادی)

مسابقه داستانک نویسی در فضای مجازی نت توسط باشگاه جوانان مهر وابسته به موسسه خدمات مشاوره جوانان آستان
قدس

برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر مراجعه فرمایید:
www.jamedadi –mehr.blogfa.com
زیارتت قبول مشهدی

"زندگی چون برده داری پیر در بازار عمر

داشت یوسف را به مشتی خاک عالم می فروخت ... "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی