من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

معرفت

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۰۲ ب.ظ
زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما می کند،

                              از خجالت روح ما را غرق دریا می کند،

 حال ما می پرسد و از مهربانی های خود این دل رنجور ما را عطر گل ها می کند

 فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش می مونه...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۱
محمد رضایی

نظرات  (۱۴)

اوللللللل.
سلام سلام صدتا سلام هزاروسیصدتا سلام.
پسرک کجایی؟خوفی؟چرا ناراحت میزنی؟
قالبت خوشمله
سلام
فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش می مونه...
این جمله خیلی معنی دار و قشنگ بود
اگر در کهکشانی دور
دلی یک لحظه در صد سال
یادم می کند
دل من در تمام لحظه های عمر
به یادش می تپد پر شور
سلام . من اومدم سری بزنم به دوست و رفیق و برادرم . دیدم به روزی خوشحال شدم . دیدم مشغولی خوشحال تر شدم . دیدم سلامتی خوشحال تر تر شدم . دیدم شکر خدا خوب می نویسی گفتم نظر بدم . گرچه هیچ کس ما رو دوست نداره.
یا علی . موفق باشی جوون فعال و کاری و دوست داشتنی.
سلام
وبلاگ قشنگی داری لطفا به من سر بزنید
@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
dadash golam man kheily vaghte linkidamet alan omadam didam mano nalinkidi kheily narahat shodam saree belink oK
ba ye nazar sanzi apam bebinam pesar chikar mikonana
فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش می مونه...


چقدر این جمله قشنگه..

خیلی خوب بود.. پسرک
بیایید به گناهانمان اعتراف کنیم

ما چقدر زود دچار فراموشی شدیم

باور کنید پیشتر

بهتر از این بودیم

بیایید استغفار کنیم

خدا ما را خواهد بخشید .
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
سلام عزیییییییییییییییزم خوبی؟؟؟؟؟من آپم بدو بیا منتظرتم
سلام کجایی من منتظر آپ جدیدتم.
سلام . کجایی بابا . سرت اونقدر گرم شده که دیگه وقت نمی کنی آپ کنی .
بابا یه وقتی برا ما بذار . ما روزا بت سر میزنیم.
یا علی
▓▓▓█▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒من آپم .. !!▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
سلاااااااام خوبی؟؟؟/عیدتون مبارکککک.بدو بیا جواب مسابقه معلوم شد+جوابای خودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی