من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

روز من !!!

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۳:۳۷ ق.ظ

خدا کند که جوانان ز حق جدا نشوند!

                              به صحبت بد و بدخواه مبتلا نشوند!

                                                سر عقیده خود پای فشارند چون کوه...

                                                                               بسان کاه ز هر باد جابجا نشوند.


میلاد شبیه ترین آینه پیغمبری حضرت علی اکبر (ع)

و روز جوان بر شماجوانان غیور و متدین مبارک باد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۰۲
محمد رضایی

نظرات  (۴)

با سلام
وبلاگ شما را دیدم .جالب بود ولی خیلی چیزی دستگیرم نشد.
خوشحال می شوم وبلاگم را ببینید و نظر دهید .
با تشکر
مجنون
http://jaziremajnoon.blogfa.com/
سلام من یه افسون.یه بازی گذاشتم تو وبلاگم که به نظر خودم جالبه.سخت نیست فقط چندتا مرحله داره:1-چشم بسته،2-تورویا،3-آینده وهر چیزی رو که دوست داری رو می تونی بگی(هرچی که همون لحظه به ذهنت میرسه)،4-برای نوشتن هم می تونی تو وبلاگ خودت بنویسی هم بیایی تو نظرات من که فکر کنم اگه بیایی تو نظرات من جالب تر باشه حالا با خودته هر کدوم رو که پسندیدی،در هر حال بهم خبر بده.موفق باشی.
این عکس مال یکی از کتابای راهنماییه فکر کنم سال سوم من یه انشا در موردش نوشتم که اشک ملت رو در آورد !
وقتی دیدمش یاد سوم راهنماییم افتادم که چه سال خوبی بود!!!
سلام .. پسرک تو که این همه از خدا یاد میکنی مگه میشه خدا ترکت کنه..
پسرک باورت کردم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی