من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

جمعه ای دگر رو به پایان...

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۸۹، ۰۷:۲۱ ب.ظ

خدا امروز هم در دفتر عشق

موجه کرد گویا غیبتش را

*******

««آقا جان دعایم کن»»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۲۵
محمد رضایی

نظرات  (۵)

سلام یعنی واقعا فکر می کنی عکس خودم؟
نمی دونم چی بگم فقط امیدوارم یه جمعه بیاد ولی خیلی زود.
...

...
farda rooze jahanye(i love you) ast.age ino gerefti manish ine ke yeki dooset dare.ino be 10 nafar beferest ta 143 daghigheye ayande va farda behtarin rooze toe.NIME SHABE EMSHAB ESHGHE VAGHEYIYE SHOMA SABET MIKONE KE DOOSET DARE.saate 14 farda ye etefaghe khoob baratoon miofte in mitoone harja bashe.baraye bozorgtarin shoke zendegitoon amade bashid. age in matno pak koni shoma moshkele rabetei ta 10 sal dige peyda khahid kard. age yeki ro kheyli kheyli dust dari n ino baraye hame beferestin,send 2all
سلام . چطوری دوست ؟
نمیدونم از چی برات بگم . می خواستم برات بگم از غریبی دیدم یه چیزایی خودت دیدی و احساس کردی. خواستم بگم از معرفت دیدیم خودت حس کردی. خواستم بگم از روزگار دیدیم خیلی باهاش حال نمی کنی . شایدم حال می کنی ولی نمی خوای به روی خودت بیاری .امیدوارم که خیلی دلت از روزگار و رفاقت و مردم این دوره و زمونه نگرفته باشه . باشه تا بعد . اگه شد دوباره سری بهت میزنم
عجب کله پاچه ای داری تو
!!علایق: عاشق خدا...رنگ قرمز (پرسپولیس)...آدم های بامرام و با معرفت...عاشق بهترین ها!!! عاشق گیتار زدن!!!
کتابهای مورد علاقه: شهدا... دفاع مقدس... رمان...عاشقانه
فیلمها و سریالها: لاست... فرار از زندان... فیلمهای هالیوودی... اکشن...
موسیقی مورد علاقه: پاپ...کلاسیک...مداحی
*** داریوش *** محسن چاووشی
ورزشهای مورد علاقه: فوتبال...بیلیارد...اسب سواری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی