من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

دنیایی پر از بی معرفتی و... (قسمت اول)

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۰۳ ب.ظ

به خدا این دنیا عجب دنیای عجیب و نامردی

اگه می خوایی که همه چیز توی این دنیای فانی برات خوب باشه و

هیچ غم وغصه ای نداشته باشی

اگه می خوایی که اصلاً بی معرفتی نبینی و دلت نسوزه؛

و از نزدیکانت از پشت خنجر نخوری، فقط یک راه وجود داره :

همه چیزت خدا باشه!

عشقت! آرزوت! دوستت! برادرت! خواهرت! زندگیت! امیدت! و...


آخه تنها کسی که من تو این سالها شناختم که همه جوره پسرک را دوست داره،

فقط خدا بوده - خدا - خدا - خدا...

نه بی معرفتی، نه نامردی، نه فراموشی، نه کوچیک کردن، نه تهمت زدن، نه دل سوزوندن

هیچ کدوم تو ذات خدا نیست.اما بقیه مردم چرا !!!

خدا کسی هست که حتی اگه بزرگترین گناه و اشتباه را کرده باشی و متوجه شده باشی و به قول معروف توبه کرده باشی، واقعاً می بخشدت. واقعاً بهت فرصت میده.

نه اینکه مثل بعضی ها همیشه بخاطر اون اشتباه اذیتت کنه و بخواد اون اشتباه را به یادت بیاره. اما اونایی که توی این زندگی ادعای رفاقت و برادریشون میشه... ولش کن! بی خیال!

خدا کسی هست که حتی اگه دوستش نداشته باشی، دوست داره

( قربون مرام و معرفت خدا)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۵
محمد رضایی

نظرات  (۹)

۱۵ تیر ۸۹ ، ۲۲:۱۴ مافیای غرب
سلام پسرک بیا وبم
تازشم هیشکی تو این زمونه مرام نداره
vaghaan ghashang neveshti..........omidvaram be vebam sar bezani
ز بی خیالی اغیار و بی وفایی یار
بجان دوست که یک باره دل شکسته شدیم
سلام اخوی من اسم وبلاگم رو گذاشتم (یاس سفید) ممنون میشم با این اسم ثبتم کنی
سلام
ممنون که به کلبه بارونی خودت قدم گذاشتی
بازم بیا خوشحال میشم

و در رابطه با پستت ...
راست میگی فقط خدا
فقط خودشه که ادمو اروم می کنه
با همه بزرگیش تو دل ما جا داره
سلام.عکستا کی انداخته؟ خیلی از خودت خوشگل تره!
سلام
متن جالبی بود با هات موافقم که واقعا خدا هست که با همه ی گناهای که انجام داده باشی اگه توبه کنی می بخشت 4
webet jadide vali khyli khob kar mikoni khosheman amad linkidamet !
خدا حافظ
خدا حافظ
خدا حافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی