من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است …

جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۸۸، ۰۶:۳۸ ق.ظ
 

خنده --- گریه --- شادی --- غم

این کلمات تو زندگی هر موجودی که داره رو این کره خاکی زندگی میکنه هست

یکی می خنده ، یکی می گریه ، یکی شاده ، یکی غمگین

یکی از ته دل می خنده چون شاده * یکی می خنده تاگریه ها وغم هاش معلوم نشه !!!

یکی گریه می کنه چون غمگین * یگی گریه میکنه چون خیلی خوشحال !!!

شما از کدوم دسته هستین ؟؟؟

* مردم می خندید ن، از ته دل / برای همه / در تمام لحظات / در هر شرایطی *

اما حالا      مردم هنوزم می خندن ؛

اما نه دیگه از ته دل ! نه ازروی شادی ! نه همه جا ! نه همه وقت !

آخه     بی خیال بابا !!!          دلایل زیادی داره. قبلاً که چند مورد براتون گفتم .

اما واقعاً سخته ، سخته که آدم به زور بخنده تاکسی از غم هاش خبردار نشه !

سخته که آدم بخنده تا دل اطرافیانش را شاد کنه و شاد ببینه !

سخته که بخندی تاکسی از تو نپرسه چرا نمی خندی !

آره ؛ واقعاً سخته

با این همه نامردی که میبینی ، با این همه بی معرفتی ،

با این همه نارفیقی ، با این همه مشکلات

 و مهمتر از همه با این تنهایی که از این دنیا نسیب پسرک شده بخوایی بخندی .

اون هم به زور !!!

خنده --- گریه --- شادی --- غم


کدام از این کلمات تو این دنیا نسیب شما شده ؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۸
محمد رضایی

نظرات  (۱)

سلام . نمی دونم چی برات پیش اومده که اینطوری شدی . اما خیلی سخت می گیری پسرک .اینقدر هم زندگی سخت نیست که تو فکر می کنی . تا پشیمون نشدی تصمیمتو عوض کن . از من کمترین بشنو . زندگی اینقدر هم سخت نیست .
یه چیزی از من بشنو . یادگاری به مناسبت سال جدید :
صدای آب زیباست ؟ قشنگه ؟ آرامش بخشه ؟ میدونی چرا ؟ اگر تو مسیر آب سنگ و صخره نباشه صدای آب اصلا زیبا نیست . یعنی اصلا صدا نداره که زیبا باشه . تو زندگی هم اگه مشکل نباشه . اگه نارفیقی نباشه . اگه سختی نباشه که زندگی معنا نداره . آدم های زندگیتو با این تصور قبول کن که همه جائز الخطا هستن . و زندگی رو این طور قبول کن که بدون مشکل نمی شه . دوست ندارم کسی تو این دنیا گریون باشه .
یادگاری از مداد قرمز.
بخند که دنیا ارزش غم نداره .یکی از نشانه های مومن اینه که غمش تو دلش و چهرش خندونه . تو هم که یه روزی به قول خودت خندون بودی .
بخند .بخند نه از روی ترحم . از ته دل .
سال خوبی داشته باشی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی