من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پسر

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۵ ق.ظ
مــن یـکــــ پسرم ...

شاد و پرنشاط ، سرزنده و پرکار...

قرآن و نهج البلاغه اگر میخوانم ، رمان و حافظ هم میخوانم.

عاشق پهلوانی های حضرت حیدر اگر هستم ، یک عالمه شعر حماسی از شاهنامه هم حفظم.

پای سجاده ام گریه اگر میکنم ، خنده هایم بین دوستانم هم تماشایی است !

من یک عالمه دوست و رفیق دارم.

تابستان ها اگر اردوی جهادی میرویم ، اردوهای تفریحی ام نیز هر هفته پا برجاست ...

ما اگر سخنرانی میرویم ، پارک رفتنمان هم سرجایش است ...

مسجد اگر پاتوق ماست ، باغ و بوستان پاتوق بعدی ماست ...

برای نماز صبح قرار مسجد اگر میگذاریم ، هنوز خورشید نزده از مسجد تا خانه پیاده قدم میزنیم.

دعای عهدمان را اگر میخوانیم ، همانجا سفره باز میکنیم و با خنده و شادی صبحانه مان میشود غذا با طعم دعا !

ما اگرچفیه می اندازیم ، نقاش هم هستیم ، خطمان هم خوب است...

حرفهای پسرانه مان سرجایش ، شوخی های دوستانه مان را هم میکنیم...

نمایشگاه و تئاتر هم میرویم ، سینما هم اگر فیلم خوب داشت ...

کوه هم میرویم ، عکس های یادگاری ، فیلم های پر از خنده و شادی...

کی گفته ما حزب الهی ها ...

من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم !

دنیای من و این رفیقان با خدایم...

همین هایی که دنبال زندگیشان در کوچه و خیابان نمیگردند...

همین هایی که وقتی دلت را میشکنند تا حلالیت ازت نگیرند ول کن نیستند...

همین هایی که حیاشان را نفروختند ...

خوشبخت ندیده ، هرکس ما را ندیده ...
دست نوشته ای در مورد پسرها از پسرک
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
محمد رضایی

نظرات  (۱۳)

سلام
زیبا بود
من قشنگ تر از دنیای خودمان سراغ ندارم!
******************************************************
علیک سلام
ممنون آقا مهدی
من هم سراغ ندارم
سلام
تعابیر بسیار قشنگی به کار بردی ...
یا علی
شما جیب ما رو نزن نمی خواد حلالیت بگیری
اگر خیلی نوشیدنی هارا نمی خوریم بعد از سالن اب البالویمان به راه است!!
سلام
واقعا عالی گفتید....
ممنون
پیشنهاد می کنم حتما از این سایت دین فرماییدquranmp3.irاز بچه قرآنیای محلاته
۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۳ جوانان عدالتخواه محلاتی
هفته نامه آوای محلات در شماره 74 به مورخه 2/2/93 و در آستانه روز کارگر در اقدامی شرم آورانه با انتشار عکسی از تجمع کارگران محلاتی در خیابانآموزش و پرورش در صفحه دوم خود از تیتر ( تجمع کارگران در خیابان آموزش و پرورش موجب از بین رفتن منظر شهری شده است) استفاده نمود.
واقعا جا دارد این سوال از اعضای شورای شهر به عنوان متولیان این نشریه و همچنین هیئت تحریریه محترم هفته نامه آوای محلات پرسیده شود که آیا کارگرانی که زحمات آنان چرخ صنعت و خدمات و کشاورزی را در این شهر به گردش در می آورند این قدر حقیر و پست هستند که حتی حق ندارند در خیابانهای شهر حضور داشته باشند؟
این برخورد در حق جزامیان هم نادرست است چه رسد به زحمت کش ترین و آسیب پذیر ترین قشر شهرستان محلات.
گویا برخی مسئولین شهرستان علاقه زیادی دارند تا منظر شهری را با ماشینهای لوکس خود و آرایشهای اعضای خانواده خود زیبا سازی کنند و در این مسیر بزرگترین مشکل انگار دستهای پینه بسته کارگران و لباسهای خاکی آنان است.
******************************************************
سلام. ممنون از نظری که برای بنده در مورد عکس استفاده شده در دوهفته نامه آوای محلات دادید.
بنده به عنوان مدیر اجرایی این دوهفته نامه توضیحات لازم را خواهم داد:(البته توضیحات اصلی را مدیرمسئول و سردبیر محترم باید بدهند)
*قبل از هرچیز به این نکته توجه کنید که پدر بنده 30 سال کارگر بوده!!
-قصد ما توهین به جامعه کارگری نبوده و نیست. هدف از گذاشتن این عکس چیزی فراتر از دیدگاه شما بوده.
ممنون که عدالتخواه هستید. اما فرهنگ شهر هم باید حفظ شود. یکی از دلایل گذاشتن این عکس تلنگری به مسئولین برای فراهم کردن جایی برای تجمع این کارگران عزیز بود. که در سرما و گرما کنار خیابان اصلی شهر تجمع نکنند.
یکی دیگر از هدف های این عکس نمک پاشیدن به زخم بیکاری جامعه بود.
کسی نگفت کارگران محترم حق حضور در خیابان های شهر را ندارند.بلکه در جای مناسب.نه در کنار خیابان و یک سه راهی پر رفت و آمد.
در مورد بند آخر نظر شما هم فقط متذکر میشوم هیچ کس حق توهین به فرد دیگری را ندارد.
دست های پینه بسته کارگران نشان از زحمت و پول حلالی است که به دست می آورند.
سلام بر خادمین و خائنین شهدای شلمچه
به نظرتان خادمان دیوانه نیستند؟؟؟؟
یا اینکه آدم های کاملا بیکار و الاف؟؟؟؟
منتظر جوابتان هستم
وصف زیبایی بود
به روزیم
۱۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۴:۳۹ عدالتخواهی محلات
سلام و با تشکر از پاسخگویی شما
آقای رضایی با هم دوباره تیتر استفاده شده در هفته نامه آوای محلات را میخوانیم ( تجمع کارگران در خیابان آموزش و پرورش موجب از بین رفتن منظر شهری شده است)
برادر عزیز و ارجمند آیاشما در این تیتر تلنگری به مسئولین میبینید تا به فکر رفاه کارگران باشند یا دستوری مبنی بر اخراج کارگران از سطح شهر به خاطر زیباسازی منظر امثال جنابعالی ؟
شما و همکاران گرامیتان که سالهاست فعالیت روزنامه نگاری میکنید برای نمک پاشیدن بر روی زخم بیکاری شهرستان از کلمه نازیبایی منظر شهری استفاده میکنید ؟ پیشنهاد میشود از این پس هم با استفاده از تیتر هایی همچون کارگران عامل طاعون و بیماریهای واگیر - مر گ بر کارگران از بین برنده منظر شهری و یا کارگران مقصران افول محلات به عنوان شهر گل در شماره های بعد آوای محلات نمکهای بیشتری بر روی زخم بیکاری بپاشید.
منطق ماست مالی کننده شما در توجیه این عمل اشتباه موجب مباهات همه محلاتیها ست
رفیق بی کلک مادر
نظر یادت نره
نور علی نور علی نور ...
به روزیم با موضوع اخلاق
واقعا دنیای زیبایی دارید.
عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی