من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

سوال...؟؟؟

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ
سال های قدیم, یعنی در زمان قبل, اون موقع ها که هم سن و سال های من نبودن و دوره پدر بزرگ ها و پدربزگ هاشون بوده, رسم بر این بود که به لوتی های شهر لات می گفتند.

البته منظور از لات, معنی امروزش نیست!

 بلکه کاملاً بر خلاف مفهوم امروزی, دلالت بر معرفت, مرام و مردانگی, منش و خوی انسانی و یا به عبارت دیگر همان مشتی خودمان!

یعنی شخصی که روی ناموس غیرت داشت و متعصب بود(ناموس هم نه فقط ناموس خودش)اگر میدید دارد ظلمی می شود از خود گذشتگی به خرج می داد و حتی تا پای جان می ایستاد!

حالا سوال من این است, یعنی در مدینه یک لات هم نبود؟!...

************************************************************

پ . ن . 1. اینجا کربلا... روضه مادر

پ . ن .2. برای بچه شیعه ها روضه های فاطمیه سنگین تر از محرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۰
محمد رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی