من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

شعری پر معنی

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ
پایان هر شکار به سود پلنگ نیست                                       رستم همیشه فاتح میدان جنگ نیست

این مرد پاک باخته را سرزنش مکن                                        هرکس که عشق را بپذیرد زرنگ نیست

دل می کنی تو از من و من دل نمی کنم                                هیمالیا بریدنی از رود گنگ نیست

شعری که از تو دم نزند عاشقانه نیست                                 شعری که عاشقانه نباشد قشنگ نیست

با ابرها ببار که وقتی تو نیستی                                           رنگین کمان خانه ی ما هفت رنگ نیست

گنجشکها یکی یکی از شهر می روند                                   دیگر در این دیار مجال درنگ نیست

این تنگ آب کهنه ی بی اعتبار را                                         بشکن که جای زندگی یک نهنگ نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۲)

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۳۸ خادم المهدی
سلام با چند مطلب تازه در خادم المهدی و یار سیصد و سیزدهم یه روزیم.
یاعلی
اسلام تمامش سیاست است ، اسلام این نیست . والله اسلام تمامش سیاست است . اسلام را بد معرفی کرده اند . سیاست مدن از اسلام سرچشمه می گیرد . من از آن آخوندها نیستم که در اینجا بنشینم وتسبیح دست بگیرم ؛ من پاپ نیستم که فقط روزهای یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم.
...
«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد»
"امام خمینی (ره)"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی