من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

پایان 32 سال انتظار

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ق.ظ

به گزارش خبرنگار فارس، مادر شهید «بهروز صبوری» که پیکر فرزندش پس از حدود 32 سال شناسایی شده، در معراج شهدا حاضر شد و به خبرنگاران گفت: امروز در بهشت زهرا(س) و سر مزار پدر بهروز بودم که به من خبر دادند پیکر بهروز شناسایی شده است. ابتدا باور نکردم ولی وقتی گفتند که از معراج شهدا تماس می‌گیرند، باور کردم که دیگر انتظارم به پایان رسیده است.


وی ادامه داد: سال‌ها قبل وقتی که خیلی بی‌تابی می‌کردم، یک شب بهروزم را در خواب دیدم که گفت این قدر بی‌تابی نکن و از من هم نخواه که بیایم. من هم از آن موقع دیگر گریه نکردم و هر موقع که اشکی می‌ریختم تنها برای فرزندان امام حسین(ع) بود.

وی اظهارداشت: امروز که پیکر بهروزم شناسایی شد، دیگر در دنیا آرزویی ندارم. اگرچه مقدار کمی استخوان از پیکر فرزندم باقی است، اما همین به من دلداری می‌دهد و برایم یک دنیا ارزش دارد.

وی عنوان داشت: در خانه‌مان موزه‌ای درست کرده‌ام و عکس‌ها و وسایل پسرم را در آن گذاشته‌ام. الان که دیگر فرزندم مزار دارد، آن موزه را جمع می‌کنم و بر سر مزارش حاضر خواهم شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه حرفی با مادران مفقودالاثر دارد؟ گفت: همه ما باید صبر کنیم. آنها هم باید صبر کنند اگرچه بسیار بسیار سخت است.

به گزارش فارس، بازمانده پیکر شهید بهروز صبوری در سال 89 در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به عنوان شهید گمنام دفن شده بود و هویت وی پس از انجام بررسی‌ها مشخص شد.

در صورت رضایت ولی شهید، پیکر وی به تهران منتقل خواهد شد.

********************************************************************

پ . ن . 1. من که از این خبر یک احساس عجیبی پیدا کردم.شماچی؟

پ . ن . 2. این چند روز گذشته شهر ما پدران و مادران زیادی را از دست داده؛ پدران و مادران شهدا.

فقط از زبان خودم میگویم که خیلی از نعمت های خدا به همه ما ایرانی ها بخاطر وجود این پدران و مادران هست,پس امیدوارم همه قدر این پدران و مادران را بدانیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۰
محمد رضایی

نظرات  (۶)

- خاص ترین و متفاوت ترین قالبهای بلاگفا
- رفع عیب مجانی قالب!
-طراحی قالب آنلاین

ارائه خاص ترین قالب های بلاگفا
سلام
خدارا شکر که پس از سالها چشم انتظاری مادر شهید صبوری به آرزویش رسید
به نظرم نخوه پیدا شدن شهید هم جالب باشه مینوشتی خوب بود،من خودم یه خورده شک کردم،رفتم تحقیق کردم برطرف شد
خداراشکر

جزئیات شناسایی این شهید، به این صورت بوده است که پس از نمونه‌گیری از خون مادر شهید و دیگر اعضای خانواده وی و تطابق با نمونه DNA اخذ شده از استخوان‌های شهدای گمنام که در یک بانک نگهداری می‌شود، نتیجه آزمایشات بدین گونه اعلام شده است که تمامی اطلاعات با پیکر شهیدی که در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در سال 1389 به خاک سپرده شده است، تطابق دارد.
******************************************************
ممنون از نظر و توضیح به جای شما
یاد اون روزای قشنگ یادش بخیر
یاد بر و بچه های جنگ یادش به خیر
۱۲ اسفند ۹۲ ، ۰۱:۵۵ پلاک شکسته
این پرچم کنار وبت خیای زیباست
یاد قدیما:
مزنیدم................
قبلنا هر وقت فیلم این مادرا میدیدم که بی تابانه منتظر
فرزندش هست قلبم شکسته میشد.حالم دگرگون میشد.
اما الان ازته دلم خوشحالم.واقعا خوشحالم.
امیدوارم روزی برسه که انتظار همه منتظر با رسیدن به عزیزاشون به پایان برسه.
و روزی برسه که آقامون چشمای منتظر ما را به دیدارشون منور کنند.
ان شاالله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی