من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

رفیق....

پنجشنبه, ۵ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ق.ظ


باغی که در آن آب هوا روشن نیست
هرگز گل یکرنگ در آن گلشن نیست
هر دوست که راستگوی و یکرو نبود
در عالم دوستی کم از دشمن نیست

*

سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره

به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه . . .

همیشه هر ۳۹ روز یکبار یادی از رفیقت بکن که اگه مرده بود به چهلمش برسی!

به سلامتی رفیقی که میاد سر خاکم ، شرمنده نمیتونم برات پاشم ولی بدون خاک پاتم !!!

********************************************************************

پ . ن . 1. رفیق : اول خدا, دوم مادر, سوم یکی به نام آقا محسن!!!

پ . ن . 2. به یاد : ر.ی/م.ق/و.م/....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
محمد رضایی

نظرات  (۷)

۰۵ دی ۹۲ ، ۰۲:۵۳ امید جاودان
هیچ کس مجبور نیست، انسانِ بزرگی باشد.

تنها، انسان بودن کافی است.

پیش من هم بیاین خوشحال میشم .
۰۵ دی ۹۲ ، ۰۴:۴۷ طلبه جوان
دیگه این دوره زمونه که چهلم هم نمی گیرند. 39 روز یه بار هم یاد کنی به چهلمی نمیی رسی!!
هر دوست که راستگوی و یکرو نبود
در عالم دوستی کم از دشمن نیست
قشنگ بود
به یاد م . ر ...
یا علی
حالا خدا و مادر و آقا محسن یه چیزی؛چون تو رفاقت کم نمیذارن خداییش
اما به اون اسم های خلاصه شده هم دل نبند...خنجر نزنند حتماً پشتت را خالی می کنند یه جا
به یاد بیار برخورد اونایی را که حتی تو دوران بیماریت هم....
کسایی که رفیق صداشون میکردی اما....
******************************************************
خدا و مادر و آقا محسن که بهترین هستند
25 سال از خدا عمر گرفتم.موقع نوشتن پ . ن .2 هم خیلی فکر کردم؛فقط این 3 گزینه را از ته دل قبولشون دارم...البته بماند که آنها...
ما از همون اوایل سلیقمون خوب بود
۰۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۱ پلاک شکسته
با نه سازش نه تسلیم به روزیم
منتظر نظراتتون هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی