من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

گروه مذهبی و فرهنگی سیره شهدا محلات

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۵ ق.ظ
به یاد طلبه ی بسیجی شهید محسن حاج رضایی


قرائت مصحف شریف

زیارت عاشورا

سخرانی ( درس های اخلاق )

روضه و سینه زنی

هر هفته جمعه شب ها از ساعت 20

محفل : در کنار قبور شهدای شهرمان (بیت شهدا)

«« ویژه برادران »»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۵)

۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۲:۴۹ یه دنیا امید
از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت
زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است
و خــــــــــــــــــــــــدا همچنان لبخند میزد. . .
`پیش من هم بیاین خوشحال می شم
سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم با روشی کاملا جدید

دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 500 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم
۲۰ آذر ۹۲ ، ۲۳:۵۴ پلاک شکسته
با(ازادی نیست) به روزیم
۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۵ قلم به دست
به یادش ...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

به روزم ...
یا علی
۲۲ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۶ قلم به دست
این قرائت مصحف شریف رو که گفتی یاد نجم الدین شریعتی سمت خدا افتادم اخوی ...
********************************************************
چه کنیم دیگه دادا
ما اینیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی