من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان
من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم. تا در را باز کردم دیدم یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی خوشگل است. تا در را باز کردم، اوه... چه شکلی!داخل اتاق رئیس رفتم گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است. گفت:

آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است. حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟ گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد. گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.
بعضی خودشان را از مراجع تقلید حسینی تر می‌دانند. 

                                                                                          استاد محسن قرائتی

************************************************************

پ . ن .1. بعضی ها خود را خدا هم می دانند!!!! (نمیشناسید معرفی کنم براتون)

پ . ن .2. حزب اللهی بودن نه به ریش است و نه به تسبیح در دست و نه به یقه بسته!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
محمد رضایی

نظرات  (۸)

۱۲ آذر ۹۲ ، ۰۲:۲۲ chap va tablighat cactoos
سلام.
وبلاگ خوبی داری.
به منم سر بزن.........
سلام
از همون اول که این موضوع را شنیدم که برخورد امام علی با زنهای جوان چگونه بوده خیلی واسم جالب بود و صد البته خیلی در موردش فکر کردم که حضرت علی علیه السلام با این عظمتش می خواسته چی را بهمون بفهمونه .؟
که در این مورد اصلا منم منم نداره.
اما وقتی می بینم در جامعه و صد البته دانشگاه افرادی که ادعای شیعه علی را دارن چگونه برخورد میکنن به قول فردوسی پور می خوام سرما بزنم به دیوار
یاعلی مدد
******************************************************
خوشحالم که دوستان متفکر و با بصیرتی دارم
اما مهدی جان مواظب باش سرت نشکنه برادر!!!!
با پ.ن.2. شدید موافقمممممم!
حزب اللهی هم ریش دارد و هم ریشه دارد و هم می داند وظیفه اش کجاست و چه باید بکند ...
حزب اللهی علی را خوب می شناسد و رهرو راهش است ...
غیر از این حزب اللهی نمی شناسم ...
یا علی
******************************************************
غیر از این حزب اللهی نمی شناسم ...
ریش و ریشه و تسبیح و .... نشانه هست
اما نمی شود گفت هرکه این ها دارد حزب اللهی هست و هر که ندارد نیست
حزب اللهی واقعی علی بود
۱۴ آذر ۹۲ ، ۰۱:۵۸ پلاک شکسته
سلام وبلاگ پلاک شکسته با مطلب (شهدا لطفا نشنوید)راه اندازی شد.
ضمنا وب شما رولینک کردم.ممنون میشم اگه مارو لینک کنید.
لطفا سربزنید
******************************************************
علیک سلام.ممنون از را اندازی یک وبلاگ ارزشی در مورد شهدا
البته لینک وبلاگ را که نذاشتید×!!×!×
۱۴ آذر ۹۲ ، ۱۸:۳۶ پلاک شکسته
ببخشید ادرس اصلاح شد
www.pelackeshekaste.blogfa.com
گه نخور ماپیزی تو که از همه بد تری.میخوای امارتو پخش کنم
حزب اللهی بودن نه به ریش نه به تسبیح نه به یقه بسته نه به ....
چون اینها به تنهایی نشانه حزب اللهی بودن نیست.
اخلاص در عمل مهم هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی