من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

و این است زندگی....

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۴ ق.ظ

و قصه غصه دار زندگی می شود این....

و آنگاه که احتیاجت دارند دوستت دارند و آنگاه که احتیاجشان داری اصلاً به جا نمی آورندت!!!

و آنگاه که همراهی می خواهند میشوی بهترین همراه ... و آنگاه که همراه می خواهی, هیچکس هم نیست!!!

حتی حاضری پت باشی تا رفیقی مثل مت داشته باشی اما در آن لحظه هم سریع از کنارت با میگ میگ گفتن رد می شوند!!!

توقع از تو می شود که همه چیزت را برایشان خرج کنی اما هیچ توقع و خرجی برایشان نداشته باشی!!!

و آنگاه که کارها و حرف های همه می شود شعار تو هم مجبوری برایشان راهپیمایی کنی تا له نشوی!!!

و این چنین است آن هایی که ادعای قدم زدن با خدا را دارند حتی قدمی در راه خدا بر نمی دارند!!!

و آنگاه می بینی که هر کس را برای درد دل انتخاب کردی می شود درد دل خودت!!!

و وقتی تفاوت های بی تفاوتی را می بینی برای خودت تفاوت های جدیدی می سازی و می بینی!!!

و آنگاه که همه دردها خانه ی تو را اجاره می کنند دلت می شود بی صاحبخانه!!!

و وقتی پشیمان می شوی از گذشته ات می بینی که دیگر گذری نمی ماند برای گذشتن!!!

و این است زندگی...

بایدها و نبایدها و داشته ها و نداشته ها و حسرت ها و....

و یادت می افتد آنگاه که در عالم ذر گزینه ها روی میز بود ما یاد  گزینه زر نبودیم!!!

و این است زندگی که وقتی نیمه گمشده دنیایت را به سختی پیدا میکنی همه دنیا می شوند مانع و فاصله!!!

و نمی توانی ناراحت باشی چون آنگاه خاطراتی در خیالت پرسه می زنند که این است زندگی که تو می توانستی الان در آن نباشی...

و آنگاه که قدم بر می داری تا حقت را از این زندگی بگیری هم حقت را مثل زندگیت تسخیر می کنند!!!

و آنگاه است که در عین فکرها باید خودت را به بی فکری بزنی و بگویی این نیز بگذرد!!!

و تمام دل خوشیت باشد دل خوش نداشته ات و تنها امیدت به آن هایی باشد که دوستت دارند!!!

و زندگی کنی به امید رسیدن و بودن

و این است زندگی پسرک...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۷
محمد رضایی

نظرات  (۶)

اوه اوه اوه ،جه روضه ی وحشتناکی بود
دوباره چی شده داش محمد ،خودت که میدونی دنیاست دیگه پسته.
انشالله شما هم به معشوفتون میرسید ، انگار خیلی دلتنگ شدی که این جوری نوشتی
خلاصه ما آماده ی هر جور کمکی هستیم
خدا بهترین همراه زندگی.
خدا بزرگترین پارتی زندگی.
خدا بهترین دوست.
فقط خدا.
نگاهت که به آسمان باشد,
دلت از زمینی ها دلگیر نمیشود...
از تمام زندگی تنها باید یک کلمه اموخت:
می گذرد
من کوچیک تر از اونی هستم که بخوام نصیحت کنم ولی چیزی که از زندگی یادگرفته ام اینه
اگه به خواسته ات ایمان داری در برابر مشکلاتش ایستادگی کن حتی اگه همه مخالفت باشن.
یا حق
*******************************************************
سلام. ممنون از نظر بزرگوارانه شما
دستها را برده ام بالا خدایم را صدا کردم،نمیدانم چه میخواهی،ولی امشب برای تو برای رفع غم هایت،برای قلب زیبایت،برای آرزوهایت،به درگاهش دعا کردم.
مگر تو نخوانده ای که خدایت چگونه ارامش این دنیایش را در کلام مجیدش به تو نشان داده!مگر نخوانده ای که ان مع العسر یسرا ...شک ندارم که خوانده ای الا بذکرالله تطمئن القلوب...
دلتنگی ات را حواله خودش کن که جز او کسی چاره ساز ما انسان های زمینی زمینگیر این زمانه نخواهد بود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی