من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

اشکهایم فقط ارامم میکند...لبیک یا حسین

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ق.ظ
حسین جان

تسبیحی بافته ام نه از جنس سنگ و خاک

بلور اشک هایم را به نخ کشیده ام

این روزها به جای ذکر و دعا

باید گریست...

*****************************************************پ پ . ن .1. ایشالا وقت جون دادن/ اشهد ما یا حسین میشه

بَرده ی عشق تو ایم ای امام سر جدا ثارالله ... مارو ببین و بخر و ببر تا کرببلا ثارالله

پ . ن . 2. دوباره یه کاروان دیگه از محلات داره میره کربلا... امان از این باران بغض...!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۳۰
محمد رضایی

نظرات  (۳)

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین

کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه

تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین
باد می وزد ...آقا جان

باید سحرگاهان پنجره را باز بگذارم

شاید کمی بوی عطر سیب حرمت را

برایم بیاورد
از خدا میخوام تو زندگیت فقط یک بار سر دوراهی بمونی.
اونم بین الحرمین.
ندونی که پیش عباس زانو بزنی یا حسین.
آمین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی