من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

فقط یک دقیقه ...! خواندنی است

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ق.ظ
در یک دقیقه

شما میتوانید سوره فاتحه رو پنج بار بخوانید و به بیشتر از ۷۰۰۰ حسنه دست یابید.



در یک دقیقه

شما میتوانید سوره اخلاص رو ۱۵ بار بخوانید زیرا برابر است با ۵ بار خواندن قرآن .



در یک دقیقه

شما میتوانید ۲۰ بار لا اله الله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد و هو علی کل شی ء قدیر را بگوید و اجر آن برابر است با آزاد کردن ۸ برده در راه خدا از فرزندان اسماعیل.



در یک دقیقه

شما میتوانید ۱۰۰ بار سبحان الله و بحمده بگویید و هر کس آن را در یک روز بگوید گناههایش آمرزیده میشود حتی اگر به اندازه کف دریا باشد.



در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۴۰ بار لا حول و لا قوة الا بالله بگویید و آن گنجی از گنجهای بهشت است.


در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۱۰ بار سبحان الله و بحمده،عدد خلقه ، و رضا نفسه ،و زنة عرشه ، و مداد کلماته بگویید و این کلمات اجرشان برابر است با اجر چندین بار تسبیح کردن و ذکر گفتن.


در یک دقیقه

شما میتوانید ۱۰۰ بار استغفر الله و اتوب الیه بگویید و استغفار سبب آمرزش و وارد بهشت شدن و دفع بلا و ریزش باران و زیاد شدن مال و فرزند میشود.



در یک دقیقه

شما میتوانید ۲۰ بار بر رسول الله صلی الله علیه و سلم صلوات بفرستید پس خداوند ۲۰۰ بار بر شما صلوات میفرستد.



در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۵۰ بار سبحان الله و بحمده سبحان الله العظیم بگویید و این دو عبارت نزد خداوند دوست داشتنی و بر زبان سبک و آسان و درمیزان اعمال سنگین میباشد.



در یک دقیقه

شما میتوانید بیشتر از ۲۵ بار سبحان الله و الحمد الله و لا اله الا الله و الله اکبر بگویید و این کلمات بهترین گفته نزد خداوند هستند.



در یک دقیقه

شما میتوانید تقریبا ۵۰ بار لا اله الا الله بگویید.



در یک دقیقه

شما میتوانید دست ها را بلند کنید و دعا کنید زیرا که دعا یا استجابت میشود یا بلایی را دور میکند یا حفظ میشود برای روز قیامت.



در یک دقیقه

شما میتوانید نهی از منکر یا امر به معروف کنید یا برادری را نصیحت یا با غم دیده ای درد دل کنید یا به افرادی سلام کنید و دست بدهید.


.:: هدیه (اختیاری) خواندن این مطلب 14 صلوات میباشد ::.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
محمد رضایی

نظرات  (۴)

امتحان شد.
پست متفاوتی بود.
و می توان گفت فقط درکمتر از یک دقیقه می شود از فرش به عرش رسید
یا الرحمن الراحمین
ممنون استفاده کردم.اما یک انتقاد، رنگی که انتخاب کردید نمیگذاره در یک دقیقه متن خونده بشه و چشم رو اذیت میکنه.موفق باشید
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۸ گروه سیره شهدا
در یک دقیقه میشود گناه نکرد...
اگر یک دقیقه گناه نکنیم میتوانیم با افتخار بگوییم:
من یک دقیقه گناه نکردم یعنی:یک دقیقه خدا را بندگی کردم-یک دقیقه حرمت خون امام حسین را نگه داشتم-یک دقیقه قلب امام زمان را نشکستم..................................................
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی