من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

مهمانی از کربلا ....آخ کربلا

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ
جای همه دوستان خالی

دیشب,(شب حضرت علی اصغر)

بیت شهدا (هیئت سیره شهدا)

روضه و عزاداری در کنار پرچم گنبد حرم امام حسین(ع)



دست من گیر که این دست همان است که من بارها در غم جانسوز تو بر سر زده ام



********************************************************************
پ . ن .1. جای همه خالی واقعاً, شب عجیبی بود!!!
پ . ن .2. نمیدونم چی بنیویسم... فقط میتونم بگم جای همه خالی
پ . ن .3. امیدوارم لیاقت این فرستاده و مهمان را داشته باشم و به حاجت هام برسم... آخ کربلا
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۰
محمد رضایی

نظرات  (۴)

... به به ازین معرفت !! ... پسرا آماده اند تا شب برسه برن عزاداری امام حسین !!؟؟؟
البته باید خودشونو آماده کنند تا اجر بیشتری ببرند !!؟؟ ابروها برداشته !! بعضیها تاتو کردن راحت !! زیر پیرهنهای تا ناف باز !! النگو و گردنبندهای بدلی !! شلوارهای یکبار مصرف !! رژلب براق !! موبایلها بلوتوث روشن برای ثبت شماره های معلق !! بمیرم برا موهاشون که دیگه نگو: کمثل الحمار !! ... ماشالله نمیدونم چی مصرف میکنن چون بعضیهاشون حرکات موزون انجام میدن !! ... بمیرم برای مسئول هیات که فقط حواسش به طول و عرض دسته است !! وتا چه حد تونسته راهبندون ایجاد کنه !! آخه هرچقدر خلق الله و آمبولانسهای اورژانس با مریضهای بد حال بیشتر پشت دسته بمونند ثوابش بیشتره !! ... من مرده شما زنده اگه سالهای بعد با آهنگ والیلا لیلی ،دوست دارم خیلی نوحه نخوندن ... !! حالا میبینید !!

امان از غریبی و بی کسی حسین!! یا حسین ، یاحسین ، یاحسین !!

(روی صحبتم با اونائیه که خودشون میدونند ، شما به دل نگیر عزادارواقعی امام حسین ... !! )
دوستان جای ما.
واقعا خوش به سعادتون.
قبول باشه.
انشاالله قسمت همه بشه کربلا.
سلام، قبول باشه. اما محمدجان از تو انتظار بیشتری هست. پرچم و نقش و ایوان و حرم همه وسیله اند تنها برای انسان که به سعادت برسد. چندسالی است که این پرچم توسط جناب نجفی در محلات به دکان تبدیل شده است و... . کمی فکر کن. ببین آقا امام حسین برای چه قیام کرد؟ فکر کن.
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۷ abbas haery mahallati
mohammad jan gol kashti...
monawar.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی