من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

عشق است پیرهن مشکی و شال عزای ارباب را

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ب.ظ
همه آباد نشینان ز خرابی ترسند ... من خراب شدم و دم به دم آبادترم

یا حسین(ع)     

آقا جان... دارند گوشه و کنار شهر تکیه می زنند,من در فکر بی تکیه گاهی زینبم...


********************************************************************
پ . ن .1. شب اول محرم,سینه زن آرزوشه با دستای یه پیر غلامت پیرهن سیاه بپوشه...
پ . ن .2. خدا را شکر که عجل اجازه داد که بازهم محرم را درک کنم.
پ . ن .3. امام خمینی(ره): هر چه داریم از ایم محرم و صفر است.
پ . ن .4. امام خامنه ای: حسین بن علی(ع) آموزگار بزرگ شهادت است.

.پ . ن .5. عشق فقط یک کلام...حسین علیه السلام.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳
محمد رضایی

نظرات  (۱)

آقا جان... دارند گوشه و کنار شهر تکیه می زنند,من در فکر بی تکیه گاهی زینبم...
بسیار زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی