من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

به یاد شهید والامقام محسن حاج رضایی و به احترام او...!!!

من و او

من و او
من و او یعنی ما...
من و او یعنی من که همیشه با او خواهم بود و او که همیشه با من خواهد بود!
من و او یعنی یک زندگی دنیایی و فرا دنیایی!!!
او برای من کسی هست جز محسن...

نویسندگان

راز لوگوی اپل

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۳۷ ق.ظ

راز لوگوی اپل چیست ؟ چرا این سیب گاز زده است ؟ چه کسی این سیب را گاز زده است؟


دوستان و یاران عزیز و دنبال حقیقت، بنده برای شما راز سیب گاز زده را توضیح میدهم.
شرکت اپل که یک ابرشرکت امریکایی هست حدود ?? درصد سهامش مال صهیونیست های فراماسون و شیطان پرست هست.

لوگوی سیب گاز زده در اصل همان سیبی هست که حضرت ادم ابوالبشر با فریب خوردن توسط ابلیس گاز زده و از بهشت اخراج شد این سیب و این میوه برای شیطان پرستان مقدس هست و آن درخت سیب نماد دانش و معرفت هست شیطان پرستان معتقدند ادم و حوا در بهشت توسط خدا زندانی بودند و این شیطان بود که با فریب دادن ادم و حوا و خوردن ان سیب ممنوعه باعث شد که انسان به زمین بیاید و با قدرت عقل خود به قدرتی اندازه قدرت خدا برسد در اصل شیطان پرستان نادان و فریب خورده گمان میکنند با قدرت عقل و دانش میتوانند به قدرت خدا برسند و این توهم همواره به وسیله ابلیس به انها القا میشود و ابلیس نماد تفکر و دانش هست و شیطان پرستان امروزه خود را مدیون ابلیس میدانند و ان سیب گاز زده را مقدس میدانند اگر شما سیب را از وسط به شکل افقی و نه عمودی نصف کنید در وسط ان ستاره پنج پر وجود دارد ستاره پنج پر مقدسترینِ نماد ها برای شیطان پرستان هست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
محمد رضایی

نظرات  (۳)

امان از دست این جماعت ،که دست رو هر جاشون میذاری یه نمادی داره!!!
damet garm mohamad.
zadi too puzeshoon.
خیلی جالب بود.
واقعا نمیدونستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی